اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری فارس

معاون سیاسی امنیتی فرماندار کازرون معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری فارس، علیرضا زادافشار به عنوان معاون سیاسی امنیتی فرماندار کازرون معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار کازرون معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، یحیی صادقی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه معاون سیاسی امنیتی فرماندار کازرون در سخنانی اظهار داشت: دشمنان با هدف به زمین زدن ایران اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مانع رشد، پیشرفت و آزاده‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در دنیا و کشورهای اسلامی شوند که به یاری خدا موفق نمی‌شوند.

وی افزود: آمریکا و غربی‌ها با ترفند ایجاد فضای روانی و مطرح‌کردن مسائل اقتصادی در جامعه بر آن هستند عده‌ای را که تزلزل اعتقادی دارند مرعوب سازند و همراه خود کنند.

مدیرکل سیاسی استانداری فارس گفت: جمهوری اسلامی با وجود تمام تنگناها، سختی‌ها و موانعی که دشمنان برای پیشرفت و توسعه آن ایجاد کرده‌اند، توانسته است در تمام عرصه‌ها از جمله علم، فناوری، نظامی و غیره به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

صادقی ادامه داد: دشمنان از بدو انقلاب تاکنون ترفندهای گوناگونی از جمله تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی، ترور دانشمندان هسته‌ای و نیز ایجاد فضای روانی را در مقابله با پیشرفت ایران در پیش گرفته‌اند که با یاری خدا در هر کدام از ترفندها با شکست رو‌به‌رو شده‌اند.‌

وی در بخش دیگری از سخنانش مسؤلیت‌پذیری، داشتن وجدان کاری و جلب رضای خدا و گشودن گره از مشکلات مردم را از مهم‌ترین خصایص یک مدیر موفق عنوان کرد.

فرماندار کازرون نیز گفت: شهرستان کازرون با وجود یک‌هزار و 100 شهید گلگون‌کفن، ظرفیت‌های خوب و بزرگان تأثیرگذار در سطح ملی و استانی این استعداد را در خود دارد که از شهرستان‌های موفق فارس شود.

الیاس محمدی خطاب به مدیران و مسئولان اجرایی این شهرستان گفت: در حال حاضر  وحدت و یکپارچگی در بین مسئولان ارشد در شهرستان برقرار شده است و بهترین شرایط خدمت‌رسانی به مردم را فراهم کرده و در این راستا همگی باید تلاش کنیم تا نوکری خودمان را به مردم ثابت کنیم.

وی گفت: مدیران و مسئولان شهرستان کازرون باید خدمت کردن خالصانه به مردم این شهرستان که زادگاه صحابه بزرگ پیامبر اسلام حضرت سلمان فارسی است را جزو افتخارات خود بدانند و تلاش شود تا با وحدت و همدلی شهرستان کازرون در زمره موفق‌ترین‌ها قرار گیرد. 

امام جمعه قائمیه نیز گفت: وحدت و هم‌دلی مهم‌ترین عنصر پیشرفت اجتماعی است و یک مدیر اسلامی باید همدلی را حاکم کند و در راستای وفاق ملی و همبستگی اجتماعی قدم بردارد.

حجت‌الاسلام قهرمان عباسی افزود: در خدمت‌گزاری به مردم، صداقت، امانت‌داری، مردم‌داری، ارتباطات معنوی با مردم، ایمان و تقوا و مردم‌سالاری دینی نهفته است که اگر این واژه‌ها به درستی تبیین شود شاهد یک وفاق ملی، حرکت و جوشش، پویش و رویش در عرصه‌های مختلف می‌شویم.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار کازرون نیز اظهار داشت: پاسداری از ارزش‌های اسلامی گرچه وظیفه تمام آحاد است اما در خط مقدم این حرکت مدیران این نظام مقدس قرار دارند.

علیرضا زادافشار افزود: وصایای حضرت امام (ره)، سفارش شهیدان والامقام و نیز فرامین ارزشمند ولی‌امر مسلمین به عنوان چراغ روشن، هشدار و راه رسمی است که عزت و بصیرت پیدا کنیم و راه را گم نکنیم.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار کازرون گفت: حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که دستمایه تلاش‌ها و خدمات ارزشمند حضرت امام (ره) و استقامت مردان بزرگ در انقلاب، خون شهیدان و مجاهدت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است همواره باید به یادمان باشد و در راستای آن قدم برداریم.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول