اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بخش‌رامند:

تخریب اعتقادی جوانان از اهداف مهم تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بخش‌رامند گفت: تخریب اعتقادی و ارزشی جوانان کشور از اهداف مهم دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی است.

تخریب اعتقادی جوانان از اهداف مهم تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان در مسجد جامع این شهر با اشاره به سالروز میلاد امام عصر (عج) و روز جهانی مستضعفان اظهار کرد: مسلمانان امروز با قدرت و عظمت والای خود در جهان موجب شکست دشمنان شده و راه را برای رسیدن به قله‌های عظیم پیشرفت و غرور هموار کرده‌اند.

امام جمعه بخش‌رامند با بیان روایاتی از معصومین پیرامون لزوم توجه به اعمال و کردار‌های نیک در زندگانی افزود: هر یک از مسلمانان و افراد مسئولیت دارند تا به نحو احسن از زندگانی خویش بهره‌برده و مقدمات دست‌یابی خود به ارزش‌ها و اصول اسلامی را فراهم کنند.

وی با برشمردن ویژگی‌های حقیقی منتظران تصریح کرد: منتظر به شخصی گفته می‌شود که تمام رفتار و کردار‌های وی مطابق با دستورات الهی و دینی بوده و هیچ‌گاه از دایره اصول و قوانین اسلامی خارج نشود.

امام جمعه بخش‌رامند با بیان اینکه روز جوان فرصتی بسیار ارزشمند برای پی‌بردن به توان و ظرفیت‌های بسیار ویژه جوانان و نوجوانان کشور است، عنوان کرد: دشمنان در جنگ نرم تلاش دارند تا با انواع فریب‌ها و نیرنگ‌ها زمینه تخریب ارزشی و اعتقادی جوانان و نوجوانان را مهیا کرده و سبب انحطاط فکری و اندیشه‌ای جوامع اسلام‌محور شوند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول