اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیروز احمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان شد

خبرگزاری فارس: فیروز احمدی، در جلسه شورای اداری استان به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان معرفی شد.

فیروز احمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان شامگاه دوشنبه در ششمین جلسه شورای اداری استان زنجان فیروز احمدی معاون سیاسی و امنیتی سابق استان اردبیل به عنوان معاون سیاسی و امنیتی جدید استان زنجان معرفی شد.
در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات اباصلت سیاح، فیروز احمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان شد. اباصلت سیاح به دلیل بازنشستگی از حضور در استان زنجان عذرخواست و بر ادامه فعالیت‌های مطلوب معاون جدید با توجه به ظرفیت‌های بالای استان زنجان تاکید کرد.
فیروز احمدی پیش از این در سمت‌های مختلف در خدمت نظام بوده و آخرین پست خدمتی وی معاون سیاسی و امنیتی استان اردبیل است.
وی با پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز فعالیت سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به خدمت این نیرو در آمد و پس از آن به عنوان نخسیتن مسئول سپاه پاسداران مغان منصوب شد.
عضویت شورای فرماندهی استان اردبیل، فعالیت در وزارت اطلاعات، مسئول اداره اطلاعات شهرستان‌های مغان و خلخال از دیگر فعالیت‌های کاری احمدی است.
همچنین نمایندگی دور چهارم مجلس شورای اسلامی از مغان، فرماندار پارس آباد و مغان و خدمت پنج ساله وی در سمت معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل از دیگر سوابق وی به شمار می‌رود.
در جلسه شورای اداری زنجان همچنین موسی متوسلین به عنوان مدیرکل امور اجتماعی استاندار زنجان پس از تودیع حجت‌الاسلام خداداده معارفه شد و حدادپور از مدیرکلی تعزیرات استان تودیع و نجف‌زاده به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی زنجان معرفی شد.
گزارش خبرنگار فارس حاکیست با ادغام وزراتخانه‌های تعاون و کار و رفاه اجتماعی، مقدسی به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در همین جلسه معرفی شد و با ادغام وزارت بازرگانی با وزارت صنایع، سرپرستی این اداره کل در استان زنجان به حمید صدری واگذار شد.
پس از تودیع رزمجو از صدا و سیمای مرکز زنجان، صفری نیز به عنوان مدیرکل صدا و سیمای این مرکز معرفی شد.
انتهای پیام/ ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول