اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور

معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین انجام شد

خبرگزاری فارس: معارفه ابوالفضل طاهرخانی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور انجام شد.

معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح دفتر نماینده دیوان عدالت اداری استان قزوین و همچنین معارفه معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری قزوین ضمن تشکر از زحمات و فعالیت‌های سیروس صابری، معاون سیاسی امنیتی سابق استانداری قزوین اظهار کرد: ابوالفضل طاهرخانی انسانی متدین، باهوش و توانمند است و به خوبی با کارهای خود آشنایی دارد.

استاندار قزوین تشریح کرد: طاهرخانی در راستای ارتقای سطح فرهنگی استان و رفع مشکلات کارگری، دانشگاهی و علمی فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: تا به حال کارهای بسیار زیادی در استان قزوین برای رسیدگی به مشکلات و شکایت‌های مردم از دستگاه‌ها صورت گرفته و به نتایج خوبی رسیده‌ایم.در گذشته دیوان عدالت اداری یک سازمان متمرکز بود و در برنامه پنجم موافقت شد که دیوان در مراکز استان‌ها نمایندگی داشته باشد که این یک تصمیم انقلابی به شمار می‌آید.

عجم خاطرنشان کرد: در گذشته صدور آرای شاکیان طولانی بود و امیدوارم با وجود دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان قزوین مدت پاسخگویی به حداقل برسد.

وی تأکید کرد: در سال جاری 30 طرح مهم مهر ماندگار در حال انجام است که این طرح‌ها باید تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد و با پیگیری‌های شبانه‌روزی مسئولان این مهم محقق خواهد شد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر سیستم نظارت استان قزوین بسیار فعال و پویا است افزود: با افتتاح دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان قزوین نظارت و بررسی شکایت بیشتر از گذشته انجام می‌شود و رضایت خاطر بیشتری را برای مردم فراهم می‌کند.

این مسئول تأیید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید مدت پاسخگویی به شکایات مردم را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول