اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

اعتمادسازی راه اصلی مبارزه با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی در بین جوانان راه اصلی مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

اعتمادسازی راه اصلی مبارزه با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدعلی نصرتی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: دشمنان دین می‌کوشند با تضعیف تعهد دینی مردم، جامعه اسلامی را زیر سلطه خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی نخست باید باور داشته باشیم که مورد تهاجم قرار گرفته‌ایم چراکه احساس درد، بهترین مشوق برای یافتن درمان است.

نصرتی در ادامه به کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری بیش از دو تن مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه،‌ تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان مصمم است در سال جاری مبارزه بی‌امان را با سوداگران مرگ در پیش گرفته و قصد دارد تمام مناطق آلوده به مواد مخدر را پاک‌سازی ‌کند.

نصرتی اصل اسلام و ولایت را عامل دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران دانست و افزود: اسلام و ولایت، سرمایه پایان‌ناپذیری است که دشمنان نظام با هر روشی قصد دارند این سرمایه گران‌قدر را از ما سلب کنند.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری و اتحاد در مقابل دشمنان خاطرنشان کرد: امروز در برهه‌ای قرار داریم که دشمن‌شناسی مهم‌ترین عامل در حفظ استقلال، تمامیت ارضی و هویت ملی و دینی ماست، لذا باید با تمام توان خود را به این سلاح مجهز کنیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اهمیت اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و استفاده از تمام ظرفیت موجود برای مقابله جدی با مواد مخدر در جامعه گفت: امروز ایران اسلامی در یک فرآیند منطقی، علمی و روبه رشد قرار گرفته است که آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی مهم‌ترین مؤلفه مقابله فرهنگی با دشمنان است.

نصرتی ادامه داد: برای مقابله با مواد مخدر باید تمام دستگاه‌های اجرایی استان پای کار بیایند تا به کمک خداوند این بلای خانمان سوز ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول