اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس:

حل مشکلات صنایع سمنان در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات صنایع و ایجاد زیرساخت‏‌های مورد نیاز در استان سمنان در اولویت قرار دارد.

حل مشکلات صنایع سمنان در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خسروی عصر امروز شنبه در نشستی با شماری از مدیران بخش‏‌های صنعت و معدن در استان سمنان که در اتاق جلسات انجمن مدیران صنایع استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: جلسات تخصصی و کارشناسی با صنایع و مدیران این بخش باید خروجی مطلوبی داشته باشد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دور هم جمع شدن و درباره مشکلات، مسائل و توانمندی‏‌ها صحبت کردن تأثیر بسیاری در پیشبرد اهداف دارد اما خروجی این جلسات نیز باید مشخص باشد.

خسروی افزود: هر اطلاعاتی که مدیران صنایع استان سمنان برای پیشبرد امور خود به آن نیاز داشته باشند، بدون شک در اختیارشان قرار می‏‌گیرد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی به مدیران صنایع استان سمنان نوید داد: در صورتی که به ملاقات با وزرای دولت، معاونان وزیر و نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیاز داشته باشند، اقدامات برای آنها انجام خواهد شد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز باید همه دست در دست یکدیگر برای رشد و توسعه شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر بکوشیم.

خسروی افزود: خوشبختانه در سال‏‌های اخیر زیرساخت‏‌های لازم در استان سمنان فراهم شده است و باید جایگاه استان را با توجه به توانمندی‏‌ها و ظرفیت‏‌های موجود ارتقا بخشیم.

وی گفت: در حال حاضر دیگر پسندیده نیست که اگر واحد صنعتی و معدنی می‏‌خواهد در یکی از شهرک‏‌های صنعتی استان سمنان کار خود را آغاز کند، با مشکلاتی در زمینه آب، برق، گاز و ... مواجه شود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه تامین زیرساخت‏‌های مناسب در سمنان با فرماندار و شماری از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دیدارهایی انجام شده است، اضافه کرد: حل مشکلات صنایع و ایجاد زیرساخت‏‌های مورد نیاز در استان سمنان در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول