اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتستان:

تبیین اندیشه امام مهم‌ترین راهکار در برابر تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتستان گفت: تبیین اندیشه امام (ره) مهم‌ترین راهکار در برابر تهاجم فرهنگی است.

تبیین اندیشه امام  مهم‌ترین راهکار در برابر تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی باید در دستور کار متولیان فرهنگی و هنری قرار گیرد و کم‌کاری در این عرصه پذیرفتنی نیست.

وی افزود: تجهیز و توسعه اماکن فرهنگی و دینی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد و همه مسئولان باید در این عرصه ورود کنند.

امام جمعه برازجان در ادامه یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15خرداد سال 42 را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: این قیام و شهدای آن گواه جایگاه مرجعیت دینی و علما و روحانیت در میان مردم ما است.

مصلح تصریح کرد: قیام 15 خرداد در واقع مقدمات شکل‌گیری انقلاب اسلامی را فراهم کرد و باید در تبیین اهداف این قیام همت کنیم.

وی با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: عزت و عظمت نظام اسلامی مرهون مجاهدت‌های امام راحل است که این مهم باید به شکل مطلوبی تبیین شود.

امام جمعه برازجان با تأکید بر لزوم توجه به آرمان و راه امام خمینی (ره) به تشریح برخی از محورهای اندیشه امام راحل پرداخت و اذعان کرد: اندیشه بلند امام عظیم‌الشأن باید بیشتر تبلیغ شود.

وی نقش برجسته مردم را به عنوان محوری‌ترین پایه اندیشه امام (ره) معرفی و خاطر نشان کرد: امام راحل اعتقاد داشتند بدون حمایت و حضور مردم، حکومت ارزش و بنیانی ندارد و میزان، مشارکت و حمایت مردم است.

مصلح نظام جمهوری اسلامی را دومین محور اندیشه امام (ره) دانست و افزود: امام راحل جمهوری اسلامی را بهترین مدل برای اداره جامعه می‌دانست و ولایت فقیه را بزرگ‌ترین پشتوانه کشور و مردم و ادامه ولایت رسول گرامی اسلام (ص) معرفی می‌کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی برای تضعیف نظام اسلامی وارد عرصه شده‌اند که تبیین اندیشه امام (ره)، مهم‌ترین راهکار در برابر تهاجم فرهنگی است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول