اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند

‌اردوهای جهادی مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند ‌‌گفت: اردوهای جهادی ‌بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

‌اردوهای جهادی مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، منوچهر شمس‌الدینی امروز به همراه مسئول بسیج سازندگی سپاه زرند،مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در روستاهای ، سی‌ریز‌، حتکن، سربنان، دشتخاک، گوراب، داربیدخون شهرستان زرند بازدید و سرکشی به عمل آورد و از نزدیک در جریان اجرای فعالیت‌های مختلف دانشجویان قرار گرفت.

وی در جمع شرکت‌کنندگان در این برنامه اظهار داشت: خداوند متعال را باید شاکر باشید که به شما توفیق این را داد که به محرومان خدمت کنید، زیرا این توفیق نصیب هرکس نمی‌شود‌ و این کار ‌بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

شمس‌الدینی بیان داشت: دشمن‌‌ با ترفند‌های مختلف سعی می‌کند جوانان و نوجوانان ما را از صرط الهی باز دارد و همه توان خود را در کشور و حتی دورترین نقطه به کار گرفته و با انواع رسانه‌های ارتباط جمعی به دنبال مسموم کردن ذهن آحاد جامعه و تفرقه‌افکنی میان مسلمان است.

وی خاطرنشان کرد: طی‌ 33 سال گذشته از انقلاب اسلامی دشمن به دنبال این است که ما از ولایت‌ فقیه، آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی جدا کند، باید مراقب و مواظب اهداف دشمن باشیم و با آگاهی و بصیرت راه درست ‌را انتخاب کنیم.

شمس‌الدینی در مورد اردوهای جهادی و اجرا‌ی برنامه‌های فرهنگی گفت: خوشا به حال شما جوانان و نوجوانان که از خانه و کاشانه خود جدا شده و به نیت و قرب‌ الی‌الله پا در این برنامه گذاشته‌اید‌، سعی کنید حال که خدا به شما عنایت کرده است، نهایت استفاده را از این برنامه ببرید.

به گزارش فارس، اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شهرستان زرند با 500 نفر شرکت کننده و به مدت 15 روز در مناطق محروم شهرستان زرند در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول