اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

اندیشه امام(ره) راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی از اندیشه امام(ره) بهره ببریم.

اندیشه امام(ره) راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در نشست سیاسی "اندیشه‌های سیاسی حضرت امام (ره)" اظهار داشت: امام راحل از چنان بینشی برخوردار بودند که تمام دنیا را به حیرت وادار کرده بود و هم‌اکنون نیز اندیشه والای ایشان در دنیا مطرح است.

وی افزود: تبیین اندیشه حضرت امام برای نسل امروز لازم است و باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی از اندیشه ایشان بهره ببریم.

امام جمعه جم خاطر نشان کرد: استکبارستیزی از مهم‌ترین ویژگی‌های امام خمینی(ره) بوده و امام راحل هیمنه پوشالی غرب را در هم شکست.

استاد حوزه و دانشگاه نیز در این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی به خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی امام راحل اشاره کرد و حضرت امام (ره) را شخصیتی بی‌بدیل و فراگیر خواند و ابراز داشت: آنچه حضرت امام را به انسانی برجسته، جذاب و تاثیرگذار تبدیل کرده، ایمان و باور امام نسبت به هدف والای او بود.

حجت‌الاسلام محمد فرهنگی افزود: همین عامل نیز باعث شد که این انسان وارسته در برابر حیله‌ها و نیرنگ‌ها، تهدیدها و در مقابل ابرقدرت‌های آن زمان یک ذره کوتاه نیامد و قدرت پوشالی شرق و غرب عالم را بر باد نابودی و فنا داد.

وی همچنین به تحسین و تکریم شخصیت حضرت امام (ره) توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: گورباچف در مورد ایشان می‌گفت امام فراتر از زمان می‌اندیشید و در بعد مکان نمی‌گنجید.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اکنون مقام معظم رهبری که پرورش یافته مکتب رهبر کبیر انقلاب است و همچون امام بزرگوار با شجاعت و بی‌باکی در مقابل دسیسه‌های دشمنان انقلاب ایستادگی کرده اذعان داشت: آحاد جامعه برای لبیک به فرمایشات و دستورات ایشان در پاسداری از این مملکت اسلامی آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول