اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا مطرح کرد

جلوگیری از تهاجم فرهنگی با برگزاری محافل انس با قرآن

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا گفت: برگزاری محافل انس با قرآن یکی از ابزارهای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است.

جلوگیری از تهاجم فرهنگی با برگزاری محافل انس با قرآن

حجت‌الاسلام محمد قاسم وفا امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از ابزارهای جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه و تهاجم فرهنگی دشمنان برگزاری محافل انس با قرآن کریم و ارائه آموزش‌های قرآنی در جامعه است.

وی با بیان اینکه توجه به قرآن کریم موجب جلوگیری از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود، افزود: ضروری است برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی جوانان به سوی قرآن سوق داده شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا تصریح کرد: مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری محسوب می‌شود که ناتوی فرهنگی و تهاجم فرهنگی را از برنامه‌های دشمنان برای ایجاد ناهنجاری در جامعه عنوان می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید از بیان نورانی پیامبر گرامی اسلام در توجه به قرآن در خانواده و جامعه استفاده کرد، افزود:‌ ضروری است قرآن را در فضای جامعه و خانواده جاری و ساری کرد.

حجت‌الاسلام وفا بر ضرورت حاکم‌شدن قرآن در خانواده و جامعه تاکید کرد و گفت: وجود قرآن کریم موجب جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه می‌شود.

وی مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی را توجه به قرآن‌کریم عنوان کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های قرآنی در همه سطوح ارتش جمهوری اسلامی از برنامه‌های این نیرو محسوب می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا تربیت قاریان و حافظان در دانشگاه‌ها، خانه‌های سازمانی و کارکنان پایور و وظیفه را از برنامه‌های این نیرو دانست و گفت:‌ خوشبختانه برنامه‌های تاثیرگذاری در این زمینه از سوی ارتش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مسابقات مختلف قرآنی، موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده است، افزود: برنامه‌های تاثیرگذاری در زمینه نمازخوانی از سوی این نیرو برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام وفا تصریح کرد: قرآن کریم و نماز موجب جلوگیری از بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه می‌شود که ضروری است به این امر توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول