اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ایلام:

مبارزه با تهاجم فرهنگی نیاز اساسی مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با تهاجم فرهنگی نیاز اساسی مردم است.

مبارزه با تهاجم فرهنگی نیاز اساسی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد شوهانی ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام، اظهار داشت: امروز امنیت در بعد سخت‌افزاری و در مرزها خلاصه نمی‌شود.

وی ادامه داد: توجه به بعد نرم افزاری مقوله امنیت به ویژه مبارزه با تهاجم فرهنگی نیاز اصلی امروز مردم است و باید در این راه تلاش شود.

این نماینده محلس اضافه کرد: تحقق این مهم نیز بدون تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی محقق نشده که باید در این راستا تلاش شود.

شوهانی تصریح کرد: عملکرد نیروی انتظامی در این راستا و برقراری امنیت مطلوب در استان در حال توسعه ایلام مناسب و خوب بوده است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: البته در پاره‌ای موارد از جمله اعمال جریمه‌های راهنمایی و رانندگی برخورد پلیس با مردم باید توأم با مهربانی باشد.

وی ادامه داد: مبنای همه مسئولان به ویژه نمایندگان ملت خدمت بی‌منت به مردم است و ما به عنوان نمایندگان مردم خود را مکلف به انتقال مطالبات به حق آنان به مسئولان کشوری هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در ادامه گزارشی از عملکرد این دستگاه انتظامی را ارائه کرد.

علی دولتی افزود: نیروی انتظامی در استان ایلام در مبارزه با ناهنجاری‌ها و قانون‌شکنی‌ها جدیدت دارد و در این راستا تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: برقراری امنیت به ویژه امنیت اجتماعی بدون تعامل پلیس و مردم امکانپذیر نیست و پلیس در این راستا همواره تلاش کرده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول