اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

ساخت 74 هزار واحد مسکونی مهر در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از 74 هزار واحد مسکونی مهر در حال ساخت در استان زنجان وجود دارد.

ساخت 74 هزار واحد مسکونی مهر در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان اظهار داشت: از مجموع 74 هزار واحد مسکونی مهر در استان زنجان 52 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است که مابقی نیز در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه 29 هزار و 500 واحد مسکونی مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان ساخته می‏شود، خاطر نشان کرد: 3 هزار و 200 واحد مسکونی نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت احداث می‎شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه 38 هزار و 732 واحد مسکونی در روستاهای استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: حدود 2 هزار و 649 واحد نیز در بافت‎های فرسوده احداث شده است.

وی ادامه داد: مجموع تسهیلات ارائه شده در بخش مسکن مهر در استان زنجان یک میلیارد و 164 هزار و 998 میلیون تومان برآورد شده است.

باباپور با بیان اینکه در چهار ماه نخست سال جاری میزان تعهدات استان زنجان در بخش انعقاد قراردادها در شهرهای بالای 25 هزار نفر حدود 97.1 درصد تحقق یافته است، افزود: تعداد قراردادهای منعقد شده در سال جاری 28 هزار و 634 واحد بوده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه شهرستان زنجان در احداث واحدهای مسکن مهر 22 هزار و 751 واحد بوده است، ادامه داد: این شهرستان موفق به انعقاد  99 درصد از قراردادها شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه سهمیه شهرستان ابهر در زمینه احداث واحدهای مسکن مهر 3 هزار 454 واحد اعلام شده بود، تصریح کرد: انعقاد قراردادها در این شهرستان 99.8 درصد محقق شده است.

وی تصریح کرد: میزان سهمیه شهرستان خرم‏دره در احداث واحدهای مسکونی مهر یک هزار و 880 واحد بوده است که در زمینه انعقاد قراردادها 76 درصد عمل کرده است.

باباپور با بیان اینکه سهمیه شهرستان خدابنده در احداث مسکن مهر یک هزار و 415 واحد بوده است، خاطر نشان کرد: 77 درصد از قراردادها در این شهرستان منعقد شده است.

وی یادآور شد: در مجموع در استان زنجان 92.5 درصد از صدور پروانه ساخت مسکن محقق شده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول