اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال مالی 91

10 هزار واحد مسکن مهر در زنجان به بهره‏‌برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: تا پایان سال مالی 91، 10 هزار واحد مسکن مهر در زنجان به بهره‎برداری می‏‌رسد.

10 هزار واحد مسکن مهر در زنجان به بهره‏‌برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: با همت و تلاش مدیران و مسئولان دستگاه‏های مختلف جشن مسکن به شکل مطلوب و قابل قبولی در استان زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم به وعده‏‌های خود در زمینه مسکن مهر عمل کنیم، خاطر‌نشان کرد: برای متقاضیان جدید نیز در استان واحدهای مسکونی احداث می‏‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد تعهدات استان زنجان در احداث واحدهای مسکن مهر تا پایان سال گذشته 52 هزار واحد بود که این تعداد محقق شد، اضافه کرد: در سال جاری نیز با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته 10 هزار واحد مسکونی مهر در استان احداث می‎شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‏‌های مسکن مهر طی سال جاری در استان زنجان از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است، ادامه داد: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‏‌ها در حال حاضر 60 درصد گزارش شده است.

رئوفی‏‌نژاد با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر که در سال جاری احداث می‎شود باید تا پایان سال مالی 91 به بهره‎برداری برسد، تصریح کرد : این 10 هزار واحد مسکن مهر تعهد سال جاری استان است و در سال آینده نیز سهمیه استان زنجان را اعلام می‏‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جلسات شورای مسکن استان زنجان به صورت متمرکز برگزار می‎شود، یادآور شد: محور این جلسات تعهدات سال جاری استان محسوب می‎شود.

استاندار زنجان همچنین در زمینه تکمیل بیمارستان شهرستان ایجرود نیز اظهار داشت: این بیمارستان تا پایان مرداد‌ماه سال جاری باید تجهیز شود.

وی خاطر‌نشان کرد: بیمارستان شهرستان ایجرود همزمان با هفته دولت به بهره‎برداری می‏‌رسد.

لازم به ذکر است، بیمارستان شهرستان ابهر نیز از پیشرفت فیزیکی 46 درصدی برخوردار است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول