اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تولید مسکن مهر مشکل اشتغال و ازدواج را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تولید مسکن مهر می‌تواند زمینه و بستر رفع مشکلات و دغدغه‌های اشتغال و ازدواج جوانان را فراهم آورد که در این زمینه دولت خدمتگزار یک حرکت انقلابی را شروع کرده است.

تولید مسکن مهر مشکل اشتغال و ازدواج را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های مسکن مهر در شهر اردبیل اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اساسی دولت در کنار تأمین اشتغال پایدار، تهیه و واگذاری مسکن با سهل‌ترین شرایط است که می‌تواند جوانان ما را امیدوار به زندگی مشترک و بهره‌گیری از بهترین فرصت‌ها کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در استان اردبیل با توجه به قابلیت‌های خوب بخش کشاورزی رونق دادن به این بخش اسباب تأمین اشتغال پایدار را فراهم آورده و دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را به حداقل می‌رساند.

صابری خاطرنشان کرد: با استفاده از فرصت‌ها و منابع موجود و در محورهای مختلف می‌توانیم شغل پایدار و متناسب با شرایط افراد ایجاد کنیم.

این مسئول سال‌جاری را سال به ثمر نشستن مسکن مهر و اهداف دولت در این حوزه اعلام کرد و ادامه داد: دولت در نهایت تخفیف با واگذاری زمین رایگان و اعطای تسهیلات ارزان قیمت سعی می‌کند تولید و تأمین مسکن را برای جوانان و متقاضیان داشته باشد تا افراد بدون سرپناه بتوانند با بهره‌گیری از این شرایط صاحب مسکن شوند.

وی در ادامه سخنان خود بحث داغ تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: به دلیل شرایط خاصی که در کشور وجود دارد عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو سعی در ایجاد اختلال در روند اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را دارند که همه ما باید با هوشیاری و دقت به انجام اقدامات نظارتی و کنترلی کارها و برنامه‌های خود را درست و دقیق به پیش ببریم.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل به تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اقدام و تلاش برای اتمام و حفظ کیفیت پروژه‌ها را تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت فصل کاری در استان و ضرورت تکمیل پروژه‌های عمرانی و نیمه‌تمام، تمام فرمانداران موظف هستند به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا پایان دولت دهم تمام این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

صابری با اعلام این‌که در توزیع اعتبارات اعم از عمرانی و هزینه‌ای عادلانه رفتار کردیم، افزود: هیچ دستگاهی حق ندارد بدون انتشار آگهی استخدام در روزنامه‌ها و برگزاری آزمون نیروی انسانی جذب کند.

وی در ادامه سخنان خود حفظ بیت‌المال و ایجاد فرصت‌های شغلی و دوری از تبعیض و همچنین تعامل با مردم را از وظایف مدیران و فرمانداران برشمرد و تصریح کرد: خدمت به دیگران و تلاش برای اصلاح امور جامعه امر مبنایی و اصولی در دولت دهم است.

صابری خاطر نشان کرد: پروژه‌های مهر ماندگار نیز با قوت و قدرت در حال اجرا است که تاکنون 98 پروژه در این زمینه مصوب شده و در اختیار استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول