اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسبت به سال گذشته صورت گرفت

افزایش 60 درصدی استقبال از «ضیافت اندیشه اساتید» کاشان

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افزایش 60 درصدی شرکت اساتید دانشگاه‌های کاشان در طرح ضیافت اندیشه اساتید امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش 60 درصدی استقبال از «ضیافت اندیشه اساتید» کاشان

حجت‌الاسلام علیرضا شاه‌فضل در حاشیه اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: توانمندسازی اساتید دانشگاه‌های کاشان در زمینه معرفت دینی یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ضیافت اندیشه اساتید است.

وی با بیان اینکه هدف جنگ نرم دشمن، نشانه گرفتن اعتقادات مذهبی و دینی دانشجویان است افزود: دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات و ایجاد شبهه در دانشجویان است تا آنان را نسبت به اعتقادات دینی خود آسیب‌پذیر کند.

به گفته وی، افزایش آگاهی‌ اساتید دانشگاه‌ها و پاسخگو بودن آنان در برابر دانشجویان می‌تواند نیازهای دانشجویان را در مسائل مختلف تأمین کرده و نقشه دشمن را نقش بر آب کند.

این مسئول یادآور شد: طرح ضیافت اندیشه به دنبال این است تا با غنی‌سازی اطلاعات مذهبی، اعتقادی و دینی اساتید دانشگاه‌ها این زمینه را فراهم کند تا اساتید بتوانند پاسخگوی سئوالات و نیازهای دانشجویان باشند.

شاه‌فضل تصریح کرد: اگر دو قشر اساتید و دانشجویان بتوانند به وظایف خود به بهترین شکل ممکن عمل کنند سایر اقشار جامعه نیز در برابر تهدیدات دشمن بیمه می‌شوند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ادامه از افزایش 60 درصدی اساتید دانشگاه‌های کاشان در طرح ضیافت اندیشه اساتید امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته 150 نفر اساتید دانشگاه‌های کاشان در طرح ضیافت اندیشه شرکت داشتند که امسال این میزان به 240 نفر افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: اساتید شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه و اساتید در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به صورت مستمر در پنج کلاس درس، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به مدت 10 روز حضور داشتند.

شاه‌فضل با اشاره به اینکه هر گروه آموزشی در سه کلاس قرآنی، معرفت‌شناسی و تعلیم و تربیت شرکت داشتند اذعان داشت: کلاس قرآنی به مدت هشت ساعت و کلاس‌های معرفت‌شناسی و تعلیم و تربیت نیز هر یک به مدت 16 ساعت برگزار شده است.

به گفته وی، در این طرح دو جلسه آموزشی ویژه خانواده نیز برگزار شد و در حاشیه آن برنامه‌هایی برای فرزندان اساتید شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه تدارک دیده شده بود. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول