به گزارش خبر گزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، جمال رهبریمنش اظهار کرد: در نظرسنجی انجام شده از شهروندان در سال گذشته در خصوص وضعیت ارائه خدمات در سازمان آرامستانهای قزوین، اعلام رضایت 68.7 درصدی مردم، سبب دلگرمی کارکنان این سازمان و مبین مسیر درست حرکت شهرداری در راستای جلب رضایت شهروندان بوده است.
معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین ادامه داد: یکی از خدمات حائز اهمیت شهرداریها، موضوع خدمات قابل ارائه در آرامستانها است که نظر به رشد جمعیت و مهاجرپذیر بودن استان قزوین و بهمنظور جلوگیری از شیوع بیماریها، بهبود کیفیت ارایه خدمات و احساس نیاز شدید شهر قزوین به ایجاد آرامستانهای مجهز، سازمان آرامستانهای شهرداری قزوین اقدام به احداث ساختمان جدید متوفیات و غسالخانه کرد.
رهبریمنش افزود: این پروژه با طراحی مهندسی نوین و براساس آخرین فنآوری روز و با تأسیسات و تجهیزات مدرن احداث شده است که در این پروژه غسالخانه عمومی، غسالخانه خصوصی برای بیماریهای واگیردار، اتاق تیمم، سردخانه انفرادی و سردخانه عمومی، حمل جنازه به صورت ریلی و آسانسوری، کوره سوزاندن لباس، نمازخانه و سالن انتظار مجهز به دوربینهای مدار بسته تعبیه شده است.
وی با اشاره به دیگر خدمات شهرداری قزوین تصریح کرد: مناسبسازی سطح آرامستانها، راه اندازی سامانه اطلاعرسانی وبکیوسک در سازمان آرامستانهای قزوین برای نخستینبار در کشور و نیز برنامهریزی برای دو بانده کردن مسیر حرکت در محور آرامستانهای قزوین بهمنظور تسهیل در جابهجایی شهروندان و حل مشکل ترافیک در این مسیر را میتوان از دیگر خدمات شهرداری قزوین برشمرد.
انتهای پیام/ب30/پ3003