اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

فعالیت شهرداری قزوین در اجرای طرح‌های عمرانی ستودنی است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: فعالیت شهرداری قزوین در اجرای طرح‌های عمرانی و احداث مراکز تفریحی برای ایجاد نشاط و شادابی خانواده‌ها قابل تقدیر است.

فعالیت شهرداری قزوین در اجرای طرح‌های عمرانی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین شهربازی در بوستان باراجین قزوین گفت:‌ خوشبختانه در میان مدیران شهری و مسئولان استان قزوین وفاق، همدلی و انسجام بسیار خوبی حاکم است و این هم‌فکری موجب شده تا کارها با سرعت پیش برود.

دادستان قزوین یادآور شد: امیدواریم این تعامل و وحدت رویه در میان مدیران همچنان تداوم یابد تا شاهد اجرای طرح‌های بزرگ و مهم‌تری در استان باشیم.

صادقی افزود: همکاری شورای اسلامی شهر با شهردار و برنامه‌ریزی‌های منسجم و اصولی موجب شده که ما در سال‌های اخیر شاهد حضور سرمایه‌گذاران توانمند بخش خصوصی در استان و شهر قزوین باشیم که با اجرای طرح‌های بسیار خوب موجب شده‌اند تحولی در شهر ایجاد شده و رضایت مردم جلب شود.

وی بیان کرد: احداث مراکز تفریحی که موجب شادی و نشاط مردم می‌شود، از کارهای ارزشمندی است که زمینه افزایش انگیزه و شادابی گروه‌های مختلف مردم را برای اعتماد به مدیران و نظام فراهم کرده و آنها را از سکونت در این استان راضی می‌کند.

این مسئول یادآور شد: افرادی مانند این سرمایه‌گذار متعهد به جای آنکه به راحتی این سرمایه بزرگ را در بانک‌ها سپرده و سود سرشاری را نصیب خود کنند،‌ با تحمل مشکلات با احداث این مجموعه‌ها به فکر عمران استان و رضایت مردم هستند باید حمایت شوند و احترام ببینند و بدانند مسئولان حامی آنها هستند.

صادقی با تقدیر از خدمات شهردار قزوین گفت: بنای ما حمایت از شهردار، شورای شهر و همه مدیرانی است که با نظرهای بلند و دوراندیشانه با اجرای طرح‌های تاثیرگذار به مردم خدمت می‌کنند.

پایان پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول