اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 کارگر نمونه خدماتی شهرداری شهرکرد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 16 کارگر نمونه خدماتی شهرداری شهرکرد با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری شهرکرد تجلیل شدند.

16 کارگر نمونه خدماتی شهرداری شهرکرد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهردار شهرکرد بعدازظهر امروز در گردهمایی کارگران خدماتی این شهرداری در اردوی تفریحی پل زمانخان شهر سامان، اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر بیش از 500 نفر از کارگران خدماتی شهرداری شهرکرد به اردوی تفریحی پل زمانخان سامان اعزام شدند.

نورالله غلامیان دهکردی افزود: کارگران شهرداری مصداق بارز خدمت صادقانه به مردم هستند.

وی با گرامیداشت روز کار و کارگر بر تعامل سازنده و مستمر شهرداری و شورای اسلامی شهر در پیگیری و حل مشکلات کارگران خدمات شهری تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب شهرداری شهرکرد به عنوان شهرداری برتر کشور در در زمینه خدمت رسانی به مسافران نوروزی، گفت: این موفقیت و افتخار مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی کارکنان و کارگران زحمتکش این شهرداری است.

شهردار شهرکرد از کارگران خدماتی به عنوان سفیران شهرداری شهرکرد یاد کرد و افزود: شهرداری همواره در معرض دید مردم است و این نهاد با تلاش‌های صادقانه و بی‌وقفه کارگران، شبانه روز به ارائه خدمات مطلوب به‌منظور رضایت‌مندی شهروندان می‌پردازد.

غلامیان دهکردی ادامه داد: شهرداری صرفا" یک نهاد خدماتی و عمرانی  نیست و تلاش ما بر این است به عنوان یک نهاد مدنی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی شهروندان نقش به سزایی را ایفا کنیم.

در این مراسم که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری شهرکرد برگزار شد از تلاش های 16 کارگر نمونه خدماتی شهرداری شهرکرد با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول