اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

شهرداری قزوین در راستای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌کوشد

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین بر جهت‌دهی فعالیت‌های شهرداری به سمت حمایت از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد.

شهرداری قزوین در راستای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌کوشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مسعود نصرتی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: در راستای نامگذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری همه مسئولان و مردم وظیفه دارند تا در تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی کوشش کنند.

وی ادامه داد: حرکت در سمت و سوی بحث تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط شهرداری نیز صورت گرفته است.

شهردار قزوین با تأکید بر اهمیت زمان در بحث تولید ملی، عنوان کرد: شهرداری با نگاه ویژه‌ای که در سال جدید به شعار مقام معظم رهبری دارد، به نیروی کار با نگاه ویژه‌ای نگاه می‌کند.

نصرتی ادامه داد: بیشترین بخش فعالیت‌های شهرداری، بخش‌های خدماتی است و اولویت نخست شهرداری نیز حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان ایرانی و بهره‌برداران و نیروی کار است.

شهردار قزوین تصریح کرد: باید به این نکته توجه کرد شهرداری تولیدکننده نیست و این مهم باید برای ادارات و مسئولان تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: المان میدان مینو در نیز در حال پیگیری است و در اسفند ماه سال گذشته نیز این پروژه با حضور مهندسانی از کشور مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بر جهت‌گیری فعالیت‌های مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر به سمت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول