اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نمایشگاه السیت 91

خدمات پیشخوان دولت الکترونیک شهرداری مشهد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر نمایشگاه السیت 91 گفت: همزمان با نمایشگاه السیت 91، خدمات پیشخوان دولت الکترونیک شهرداری مشهد افتتاح می‌شود.

خدمات پیشخوان دولت الکترونیک شهرداری مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رحمان میرزائیان صبح امروز در تشریح برنامه‌های نمایشگاه السیت با اشاره به اینکه نمایشگاه در سه محور کلی برگزار می‌شود، اظهار داشت: یکی از محورهای مهم این برنامه برگزاری جلسات و کارگروه‌ها در حاشیه برگزاری نمایشگاه است که برگزاری جلسه شورای عالی اطلاع‌رسانی، جلسه شورای عالی فضای مجازی، نشست کارگروه دولت الکترونیک و نشست مدیران عالی فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله زیرمجموعه‌های این جلسات است.

وی افزود: محور دوم برنامه‌ها برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلف است که با همکاری نظام صنفی یارانه‌ای استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی در دو بخش مختلف برگزار می‌شود که یک جنبه آن مربوط به مدیران شهری و مدیران دستگاه‌های اجرایی و جنبه دیگر آن مربوط به شهروندان است.

دبیر نمایشگاه السیت 91، برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با جرایم رایانه‌ای با همکاری دانشگاه جامع علمی و کاربردی را نمونه‌ای از این کارگاه‌ها عنوان کرد.

میرزائیان تصریح کرد: در محور سوم برنامه‌های السیت 91 افتتاح خدمات پیشخوان دولت الکترونیک شهرداری مشهد است که بیش از 80 خدمت هم اکنون بر روی سایت پیشخوان در دسترس است و افتتاح این خدمات همزمان با برپایی نمایشگاه و با حضور معاون رییس جمهور خواهد بود.

وی گفت: تلاش شده است در نمایشگاه امسال فضای تبلیغاتی مناسبی نیز در سطح شهر ایجاد شود تا شهروندان با اطلاعات کاملی که از این حوزه به دست می‌آورند در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

دبیر نمایشگاه السیت 91 گفت: جهت آشنایی شهروندان با حوزه فناوری اطلاعات، همزمان با برپایی نمایشگاه فضای تبلیغاتی شهر کاملا مرتبط با این حوزه می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول