مجید مهدینژاد امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کمیته ستاد نوروزی در شهرداری یاسوج تشکیل شد و در طول ایام نوروز فراهم کردن امکانات برای مسافران را در دستور کار قرار داد.
وی ابراز داشت: امکانات خدماتی رفاهی برای مسافران، اسکان موقت مسافران، تدارک 50 عدد چادر با تجهیزات مناسب گرمایشی، توزیع اقلام و بستههای فرهنگی و گردشگری با آرم شهرداری در بین مسافران از دیگر خدمات نوروزی شهرداری یاسوج بود.
این مسئول گفت: راهاندازی سیستم بلوتوث، برگزاری جنگهای شادی و نشاط در آبشار و پارک ساحلی، نصب بنرهای تبلیغاتی در ورودیهای شهر از مهمترین اقدامات شهرداری یاسوج در ایام نوروز امسال بود.
وی افزود: جمعآوری همه روزه زبالهها و تمام خاکها و نخالهها، رنگآمیزی سطلهای زباله نیز از دیگر اقدامات بود.
مهدینژاد با اشاره به اینکه شهرداری به عنوان ارگانی خدماتی از چند ماه قبل برنامههایی برای نوروز تدارک دیده بود تا زمینه سپری شدن اوقاتی خوش برای شهروندان و مسافران نوروزی فراهم شود، افزود: مدیریت شهری با تشکیل ستاد تسهیلات سفر آماده است تا خدمات ویژهای را در زمینههای اطلاعرسانی، فرهنگی، خدماتی، رفاهی، اسکان ارائه کند تا کام مهمانان نوروزی از سفر به پایتخت طبیعت ایران شیرین و گوارا شود.
مهدینژاد در خصوص بازخورد فعالیتهای بهاری از سوی مردم گفت: شهروندان و مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور نیز چه از طریق مراکز اطلاعرسانی و چه در تماسهای مستقیم با روابط عمومی شهرداری یاسوج ابراز رضایت کردهاند و نحوه تعامل و ارتباط آنها با طرحها نشاندهنده استقبال آنها از فعالیتهای نوروزی شهرداری است.
مسئول روابط عمومی شهرداری یاسوج گفت: شهرداری با توجه به اهداف و وظایف محوله در زمینه اداره شهر و ارائه خدمات شبانهروزی به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز علاوه بر خدماتی که به صورت روزمره انجام میدهد خدمات مضاعفی را نیز به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و گردشگران برنامهریزی و اجرا کرد.
انتهای پیام/صا20/چ3000