اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شهرداری منطقه 20 عنوان کرد

دفاتر خدمات الکترونیک تبلوری از برون‌سپاری خدمات شهرداری

خبرگزاری فارس: قائم مقام شهرداری منطقه 20 با تاکید بر توسعه دفاتر خدمات الکترونیک شهر گفت: راه‌اندازی و توسعه دفاتر خدمات الکترونیک شهر در راستای برون‌سپاری خدمات شهرداری است.

دفاتر خدمات الکترونیک تبلوری از برون‌سپاری خدمات شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اصغر عطایی لحظاتی پیش در بین مسئولان دفاتر خدمات الکترونیک شهر منطقه 20 با اشاره به نظارت دوره‌ای کارگروه‌های تخصصی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر اظهار داشت: راه‌اندازی و توسعه دفاتر خدمات الکترونیک شهر در راستای برون‌سپاری خدمات شهرداری است.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 گفت: به منظور تسریع در امور مربوط به شهرسازی و برون‌سپاری خدمات شهرداری، پنج دفتر خدمات الکترونیک شهر در سطح منطقه فعال است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نظارت دوره‌ای در دفاتر خدمات الکترونیک شهر خاطرنشان کرد: عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک شهر از سوی کارگروه‌های تخصصی مورد بازدید و نظارت دوره‌ای قرار می‌گیرند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه افزایش دفاتر خدمات الکترونیک از دو دفتر به پنج دفتر از اقدامات سال گذشته حوزه شهرسازی شهرداری منطقه 20 بوده است، خاطرنشان کرد:‌ به منظور رفع سردرگمی شهروندان و پیگیری هر چه سریع‌تر پرونده‌های مراجعان کارشناسان باتجربه و متخصص در دفاتر خدمات الکترونیک شهری این منطقه مستقر هستند.

غلامرضا رنجبر به طرح تفصیلی جدید شهر تهران نیز اشاره کرد و یادآور شد:‌ اجرای این طرح در مرحله آزمایشی بوده و مشکلات احتمالی موجود در این طرح قابل بررسی است.

مدیر بازرسی شهرداری منطقه 20 نیز در ادامه با اشاره به اینکه هفته آینده بازدید از دفاتر خدمات الکترونیک شهری آغاز می‌شود، گفت: رسیدگی به پرونده‌های شهرسازی در اسرع وقت و صدور پایان کار در یک دوره کوتاه‌مدت از جمله موارد پیگیری است که بازرسی به عنوان یک دستگاه نظارتی از دفاتر خدمات الکترونیکی شهری در بازدیدهای دوره‌ای دنبال می‌کند.

حمیدرضا علی‌اکبر مهم‌ترین هدف از برگزاری این هم‌اندیشی را انتقال مشکلات شهروندان به دفاتر برشمرد و خاطرنشان کرد: کاهش میزان تردد و جابه‌جایی شهروندان در سطح شهر، کاهش مراجعه حضوری شهروندان به معاونت شهرسازی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از جمله پیامدهای مثبت دفاتر خدمات الکترونیک شهری است که بازرسی درصدد تحقق درست و شایسته این امر مهم است.

این گزارش حاکی است، این نشست به همت اداره بازرسی شهرداری منطقه 20 با حضور قائم مقام، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 و عوامل دفاتر خدمات الکترونیک شهری این منطقه در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول