اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

خدمات شهرداری بدون توجه به رضایت مردم ماندگاری ندارند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: خدمات شهرداری و نیز طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی این مجموعه بدون توجه به اصل رضایت مردمی امکان توفیق و ماندگاری ندارند.

خدمات شهرداری بدون توجه به رضایت مردم ماندگاری ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین با عنوان اینکه وظیفه مدیریت شهری خدمت به همه شهروندان است، اظهار داشت: شهرداری‌ها همواره به عنوان یک نهاد غیر دولتی با استفاده از منابع مردمی در زمینه ارائه خدمات بهتر به شهروندان و حل مشکلات شهر تلاش می‌کنند.
وی در ادامه سخنان خود شهرداری را امین مردم و مردم را یاوران شهرداری اعلام و تاکید کرد: اگر به اذعان بسیاری در سایه تلاش‌های شهرداری تبریز، تحولی در چهره شهر و نشانه‌هایی از رشد و توسعه دیده می‌شود، مرهون مشارکت و همکاری شهروندان با شهرداری است.
شهردار تبریز همچنین با اشاره به ضرورت خدمات‌رسانی سریع، صحیح و اصولی مبتنی بر خواست‌ها و نیازهای شهر و شهروندان، گفت: شهرداری تبریز باید با تنظیم برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های خود، پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم را سرلوحه کارخود قرار دهد و دراین راه با شناسایی اولویت‌ها و ضرورت‌های خدماتی و عمرانی در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان حرکت کند.
نوین، در بخش دیگری از سخنان خود، جلب و کسب رضایت عمومی در قبال عملکرد شهرداری تبریز را در گرو خدمات‌رسانی مطلوب و صحیح به شهروندان دانست و افزود: خدمات شهرداری و نیز طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی این مجموعه بدون توجه به اصل رضایت مردم امکان توفیق و ماندگاری ندارند و مدیران و پرسنل شهرداری باید تمام اقدامات و کارهای خود را در راستای تلاش برای جلب رضایت مردم قرار دهند.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تکیه بر همین اصل، خدمات شهرداری مورد رضایت شهروندان و در راستای خواست و نیاز آنان باشد.
شهردار تبریز در ادامه سخنان خود با اشاره به رویکرد شهرداری در ایجاد و توسعه فضاهای رفاهی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی در نقاط مختلف شهر، گفت: شهرداری تبریز با هدف توزیع عادلانه خدمات و زیرساخت‌های فرهنگی، رفاهی، تفریحی و ورزشی اقدام به ساخت و احداث فضاهایی از این دست کرده و با اولویت مناطق کم‌برخوردار و محروم، سعی در جبران عقب‌ماندگی‌ها و پاسخگویی به نیازهای ساکنان این مناطق دارد.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول