اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم عنوان کرد

ارائه خدمات ویژه به خانواده کارکنان شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار قم از ارائه خدمات ویژه به خانواده کارکنان شهرداری قم به مناسبت فرا رسیدن هفته زن خبر داد.

ارائه خدمات ویژه به خانواده کارکنان شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری ظهر امروز با حضور در جشن میلاد کوثر که در بوستان نرگس برگزار شد گفت: اهمیت و جایگاه زنان و حضرت زهرا(س) به قدری است که پیامبر اعظم (ص) از ایشان به‌عنوان ام ابیها یاد می‌کنند و این جایگاه کسی است که نه تنها سرمشق زنان عالم بلکه الگوی بی‌بدیل برای تمام بشریت است.

وی افزود: باید روش و منش زندگی حضرت زهرا(س) را در تمام امور سرلوحه خود قرار داده تا بتوانیم در مسیر اهداف والای آن حضرت در شهر کریمه اهل‌بیت(س) خدمت‌رسانی شایسته‌ای داشته باشیم.

دلبری در ادامه اظهار داشت: امروز با هدایت‌های رهبر انقلاب فرهنگ فاطمی توسعه پیدا کرد و ایران اسلامی را به یک کشور فاطمی تبدیل ساخت.

شهردار قم تصریح کرد: بیداری اسلامی در جهان برگرفته از فرهنگ عظیم فاطمی و انقلاب امام خمینی (ره) بوده که به کمک نظام جمهوری اسلامی ایران در حال توسعه و گسترش در تمام جهان است.

وی ابراز داشت: هدف مدیریت شهری توجه به مسائل رفاهی خانواده‌های شهرداری است که در این خصوص بحث مشاوره خانواده‌های شهرداری در اولویت کاری قرار دارد.

دلبری خاطر نشان کرد:‌ تقویت فرزندان و خانواده، حفظ سلامت و ارتقای سطح خدمات‌دهی به آنها در زمینه‌های مختلف اجتماعی از جمله برنامه‌های مشاوره‌ای شهرداری قم به خانواده کارکنان شهرداری در هفته گرامیداشت مقام زن خواهد بود.

شهردار قم یادآور شد: برگزاری اردو‌های زیارتی و تفریحی برای مجموعه شهرداری و خانواده آنها،‌ ایجاد زائرسرا برای کارکنان شهرداری و فراهم کردن فضا‌های ورزشی مناسب برای بانوان از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن در شهرداری قم است.

وی اذعان داشت: همچنین ارتقای سطح شغلی کارکنان نیز بر اساس شایسته‌سالاری در نظام جامع شهرداری قم انجام خواهد شد.

در ادامه برگزاری جشن میلاد کوثر، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه سیره و زندگانی حضرت زهرا (س) در تمام ابعاد اجتماعی و اخلاقی باید سرلوحه‌ای برای بشر باشد گفت: همان‌گونه که محبت مادر نسبت به فرزندش خاص است زن نیز در اسلام دارای جایگاه و مقام ارزشمندی است.

آتش‌زر ادامه داد: دین اسلام در قرآن جایگاه زن و مرد را مساوی خوانده و معیار فضیلت و برتری زن و مرد را در تقوا و پرهیزگاری آنان قرار داده است و همچنین محبت کردن به مادر و رضایت مادران را مجوزی برای بخشش گناهان عنوان کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان با اشاره به جایگاه همسران کارکنان شهرداری گفت: بانوان با ایجاد آرامش در محیط خانه و فضایی سالم برای همسران خود در ارائه خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول