اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی – پژوهشی

تفاهم‌نامه همکاری مرکز مطالعات تهران و شهرداری قزوین امضا شد

خبرگزاری فارس: به منظور همکاری مشترک میان مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و شهرداری قزوین برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی – پژوهشی موجود، تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری مرکز مطالعات تهران و شهرداری قزوین امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، دبیر کمیسیون تحقیق و توسعه شهرداری قزوین گفت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد همکاری بین مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و شهرداری قزوین، در زمینه‌های علمی – پژوهشی، آموزشی و برگزاری انواع همایش‌ها و کارگاه‌ها با استفاده از کلیه امکانات طرفین، اعم از توانمندی‌های علمی، نیروی انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجزیه و تخصص است.

شیما زرآبادی‌ در ادامه به موضوع تفاهم‌نامه اشاره کرد و افزود: این همکاری دو طرفه در زمینه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در موضوعات مرتبط با مدیریت شهری در چارچوب اهداف و سیاست‌های مورد توافق طرفین، فراهم‌کردن زمینه انجام طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی کوتاه، میان و بلندمدت و کاربردی و تحلیل‌های ثانویه در موضوع‌های مورد توافق، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های مشترک علمی، فرهنگی و اجتماعی با هدف ارتقای توانمندی‌های مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین صورت گرفته است.

دبیر کمیسیون تحقیق و توسعه شهرداری قزوین اظهار‌کرد: همکاری در خصوص تألیف و انتشار کتب و نشریات علمی و کاربردی، استفاده متقابل از ظرفیت‌های علمی و تخصصی طرفین، همکاری در خصوص تبادل دانش مدیریت شهری و فراهم نمودن امکان بازدیدهای مورد نیاز طرفین جهت انتقال تجربیات و دانش حوزه مدیریت شهری از دیگر موضوعات مورد توافق در این تفاهم‌نامه است.

زرآبادی با اشاره به این که طرفین متعهد شده‌اند تا زمینه‌های لازم برای توسعه و اجرایی‌کردن مفاد تفاهم‌نامه را فراهم آورند، افزود: جهت توسعه همکاری‌ها و اجرایی شدن موضوع تفاهم‌نامه، نمایندگانی از سوی مرکز و شهرداری تعیین و معرفی خواهند شد تا امور مربوطه را پیگیری و به مرحله اجرا برسانند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول