اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز عنوان کرد

ارائه خدمات مطلوب مهم‌ترین وظیفه شهرداری تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: خدمات‌رسانی صحیح و اصولی مبتنی بر خواست‌ها و نیازهای شهر و شهروندان از مهم‌ترین وظایف کاری مدیران و کارکنان شهرداری است.

ارائه خدمات مطلوب مهم‌ترین وظیفه شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع مدیران شهرداری تبریز با اعلام این مطلب افزود: شهرداری تبریز به عنوان خدماتی‌ترین دستگاه اجرایی و خدماتی با تنظیم برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های خود باید در قبال شهروندان و درخواست‌ها و مطالبات قانونی آنها پاسخگو بوده و با اولویت‌بندی ضرورت‌های خدماتی و عمرانی، در راستای حل مشکلات و مسائل شهر و شهروندان حرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به ایجاد رضایت‌مندی عمومی در مردم را در گرو خدمات‌دهی درست به شهروندان اعلام و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی بدون توجه به رضایت‌مندی شهروندان امکان توفیق و ماندگاری ندارند و مدیران و پرسنل شهرداری باید تمام اقدامات و کارهای خود را در راستای تلاش برای جلب رضایت مردم قرار دهند.

نوین در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری کرد با تکیه بر همین اصل، خدمات شهرداری مورد رضایت شهروندان و در راستای خواست و نیاز آنان باشد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول