به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع مدیران شهرداری تبریز با اعلام این مطلب افزود: شهرداری تبریز به عنوان خدماتیترین دستگاه اجرایی و خدماتی با تنظیم برنامهها، اهداف و سیاستهای خود باید در قبال شهروندان و درخواستها و مطالبات قانونی آنها پاسخگو بوده و با اولویتبندی ضرورتهای خدماتی و عمرانی، در راستای حل مشکلات و مسائل شهر و شهروندان حرکت کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به ایجاد رضایتمندی عمومی در مردم را در گرو خدماتدهی درست به شهروندان اعلام و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در اجرای طرحها و پروژههای مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی بدون توجه به رضایتمندی شهروندان امکان توفیق و ماندگاری ندارند و مدیران و پرسنل شهرداری باید تمام اقدامات و کارهای خود را در راستای تلاش برای جلب رضایت مردم قرار دهند.
نوین در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری کرد با تکیه بر همین اصل، خدمات شهرداری مورد رضایت شهروندان و در راستای خواست و نیاز آنان باشد.
انتهای پیام/آ30/چ3000