اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین خبر داد

رضایت 68 درصدی شهروندان از وضعیت خدمات آرامستان‌ها

خبرگزاری فارس: معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین گفت: اعلام رضایت 7/68درصدی شهروندان از وضیعت خدمات سازمان آرامستان‌های قزوین سبب دل‌گرمی کارکنان این سازمان و مبین مسیر درست حرکت شهرداری در راستای جلب رضایت شهروندان بوده است.

رضایت 68 درصدی شهروندان از وضعیت خدمات آرامستان‌ها

به گزارش خبر گزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، جمال رهبری‌منش اظهار کرد: در نظرسنجی انجام شده از شهروندان در سال گذشته در خصوص وضعیت ارائه خدمات در سازمان آرامستان‌های قزوین، اعلام رضایت 68.7 درصدی مردم، سبب دل‌گرمی کارکنان این سازمان و مبین مسیر درست حرکت شهرداری در راستای جلب رضایت شهروندان بوده است.

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین ادامه داد: یکی از خدمات حائز اهمیت شهرداری‌ها، موضوع خدمات قابل ارائه در آرامستان‌ها است که نظر به رشد جمعیت و مهاجرپذیر بودن استان قزوین و به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری‌ها، بهبود کیفیت ارایه خدمات و احساس نیاز شدید شهر قزوین به ایجاد آرامستان‌های مجهز، سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین اقدام به احداث ساختمان جدید متوفیات و غسالخانه کرد.

رهبری‌منش افزود: این پروژه با طراحی مهندسی نوین و براساس آخرین فن‌آوری روز و با تأسیسات و تجهیزات مدرن احداث شده است که در این پروژه غسالخانه عمومی، غسالخانه خصوصی برای بیماری‌های واگیردار، اتاق تیمم، سردخانه انفرادی و سردخانه عمومی، حمل جنازه به صورت ریلی و آسانسوری، کوره سوزاندن لباس، نمازخانه و سالن انتظار مجهز به دوربین‌های مدار بسته تعبیه شده است.

وی با اشاره به دیگر خدمات شهرداری قزوین تصریح کرد: مناسب‌سازی سطح آرامستان‌ها، راه اندازی سامانه اطلاع‌رسانی وب‌کیوسک در سازمان آرامستان‌های قزوین برای نخستین‌بار در کشور و نیز برنامه‌ریزی برای دو بانده کردن مسیر حرکت در محور آرامستان‌های قزوین به‌منظور تسهیل در جابه‌جایی شهروندان و حل مشکل ترافیک در این مسیر را می‌توان از دیگر خدمات شهرداری قزوین برشمرد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول