اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان:

مدال جهانی هدایی بیانگر رشد ورزش معلولان کاشان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، نایب قهرمانی مهسا هدایی در رقابت‌های جهانی جمهوری چک را بیانگر رشد و جهش ورزش معلولان و جانبازان این شهرستان قلمداد کرد.

مدال جهانی هدایی بیانگر رشد ورزش معلولان کاشان است

حسین حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: بالغ بر 200 ورزشکار رسمی و بیمه شده معلول و جانباز در کاشان وجود داشته که در شش رشته ورزشی بانوان و آقایان فعالیت دارند.

وی افزود: هیئت جانبازان و معلولان شهرستان کاشان در دو سال اخیر به صورت ویژه توسعه ورزشکاران این حوزه را در سطح شهرستان پیگیری کرده که کسب موفقیت‌های فراوان شهرستان در سال گذشته و امسال نشان از نتیجه دادن این برنامه‌ریزی‌ها دارد.

این مسئول، کسب عنوان نایب قهرمانی جهان توسط مهسا هدایی‌یزدلی در سال‌جاری و همچنین نایب قهرمانی تیم فوتسال جانبازان کاشان در لیگ دسته یک فوتسال استان در سال گذشته را از مهم‌ترین رویدادهای ورزش معلولان و جانبازان شهرستان کاشان اعلام کرد.

حیدریان با اشاره به اینکه، هفته گذشته در رشته والیبال نشسته بانوان، شهرستان کاشان مقام نایب قهرمانی استان اصفهان را کسب کرده یادآور شد: این مقام ارزشمند در حالی توسط بانوان والیبال نشسته این شهرستان به دست آمد که تیم‌های قدرتمندی چون گیتی‌‌پسند و سپاهان در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، کسب این عنوان را نشان‌‌دهنده استعدادها و ظرفیت‌های بالای این رشته در شهرستان کاشان دانست و گفت: علاوه بر این، ورزشکاران معلول و جانباز این شهرستان در رشته‌های بسکتبال، تنیس روی میز، دوومیدانی و سایر رشته‌ها نیز در سطح استان و کشور مطرح هستند.

حیدریان در ادامه تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای فعالیت ورزش معلولان و جانبازان شهرستان کاشان فراهم شده و فضاهای ورزشی موجود که ورزشکاران غیرمعلول شهرستان از آن بهره‌مند هستند در اختیار هیئت ورزش معلولان و جانبازان شهرستان نیز قرار دارد.

وی اذعان داشت: شهرستان کاشان دارای ورزشکاران معلول و جانباز توانمندی در رشته‌های مختلف ورزشی است که در صورت توجه بیشتر و فراهم شدن بسترهای لازم ورزشی، این قهرمانان می‌‌توانند سرمایه‌ها و پشتوانه‌های عظیمی برای ورزش کشور باشند.

به گفته این مسئول، اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان با همکاری هیئت جانبازان و معلولان، سعی و تلاش خود را برای حمایت از قهرمانان این حوزه به کار بسته است. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول