اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز خبر داد

مناسب‌سازی تنها 20 درصد از فضاهای شیراز برای معلولان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شیراز گفت: برای مناسب‌سازی معابر قانونی وجود دارد که باید سطح شهر، معابر، فروشگاه‌ها و ادارات برای تردد معلولان مناسب‌سازی شوند اما در شهر شیراز 20 درصد این کار انجام شده است.

مناسب‌سازی تنها 20 درصد از فضاهای شیراز برای معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در شهر شیراز انواع و اقسام موانع وجود دارد و معلولان اگر بخواهند تاکسی سوار شوند، از فروشگاه خرید کنند، به ادارات مراجعه کنند و امور روزمره خود را انجام هند با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شوند.

به گفته وی ادارات باید برای عبور معلولان معابر ویژه احداث کنند، شهرداری باید در مورد موانع معابر اقدام جدی و سریع کند و اتوبوسرانی باید توجه کند که معلولان به راحتی بتوانند از این وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: به دستور استاندار فارس در این هفته به اتفاق شهردار، مدیرکل دفتر شهری استانداری و مشاور حقوقی استاندار بعد از نماز مغرب و عشا مسائل و مشکلات مردم به صورت رودررو مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شیراز افزود: تا شب گذشته در سه مسجد حضور یافته‌ایم و 215 شهروند از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند.

زرین‌کلاه ادامه داد: بسیاری از مشکلات در مورد دستگاه‌های خدمات‌رسان بود و به زودی جلساتی با این دستگاه‌ها برگزار می‌شود و یا به صورت مکاتبه‌ای مشکلات مردم به اطلاع این دستگاه‌ها رسانده شده و تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: ما به مردم مدیون هستیم و پیش از پیروزی انقلاب تا به امروز هر جا که لازم بوده این مردم پشت نظام ایستاده‌اند و حالا نوبت مسئولان است که در رفع حوائج مردم بکوشند.

فرماندار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هر جا در شیراز اعتیاد بسیار است اماکن ورزشی و فرهنگی کم دیده می‌شود و لازم است که با تقویت این امکانات برخورد مرحله‌ای با مواد مخدر همچنان ادامه یابد.

تاکید بر لزوم مشخص‌شدن برخی زمین‌های وقفی و نحوه استفاده مردم، اهمیت برخورد با روزه‌خواری علنی در ماه رمضان، پیگیری بحث تحول آموزشی و هوشمندسازی مدارس توسط ادارات موارد دیگری بود که فرماندار شیراز در این جلسه به آن اشاره کرد.

به گزارش فارس، در این نشست حمیدرضا اسماعیلی سرپرست سابق بخشداری مرکزی جای خود را به علی داورپناه داد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول