اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزشکار جانباز 50 درصد کهگیلویه و بویراحمدی:

ورزش جانبازان و معلولان کهگیلویه و بویراحمد آشفته‌بازاری دارد‌

خبرگزاری فارس: ورزشکار جانباز 50 درصد کهگیلویه و بویراحمدی و عضو سابق تیم ملی کوهنوردی جانبازان و معلولان کشور از وضعیت نابسامان و آشفته ورزش جانبازان در این استان خبر داد.

ورزش جانبازان و معلولان کهگیلویه و بویراحمد آشفته‌بازاری دارد‌

رضا یعقوب‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه جانبازان و معلولان کشور افتخارآفرینی زیادی در این عرصه برای میهن اسلامی در طول چند سال اخیر کرده‌اند، اظهار کرد: جانبازان همانند میادین جنگ با دشمن همواره آماده ایثارگری برای این مردم و کشور در هر عرصه‌ای از جمله ورزش هستند.

عضو سابق تیم ملی کوهنوردی جانبازان در ادامه افزود: اگر شرایط مهیا باشد و مسئولان پای کار باشند جانبازان این استان دارای ظرفیت بالایی در راستای افتخارآفرینی در عرصه ورزش برای کشور در سطوح بین‌المللی هستند.

این جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی با بیان آن‌چه که خود آن را بی‌توجهی به ورزش جانبازان و معلولان در این استان می‌داند، تصریح کرد: تاکنون از سوی هیئت جانبازان و معلولان و تربیت‌بدنی هیچ‌گونه مشورت و یا هم‌اندیشی با ما نشده و انگار کسی به توانایی ما در این استان اعتقادی ندارد.

یعقوب‌آزاد ادامه داد: متاسفانه هرگاه رسانه‌ها و صدا و سیما در تلاش برای گزارش از تمرینات ما بوده با درب‌های بسته و ممانعت متولیان امر رو به رو شده‌اند که این خود نشانه ضعف دست‌اندرکاران ورزش است.

این ورزشکار جانباز قطع پا در استان کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از استاندار این استان و سایر مسئولان که تاکنون هیچ سرکشی از اوضاع و احوال این ورزشکاران نداشته‌اند، افزود: از آقای استاندار انتظار بیشتری داشتیم که یک روز بر سر تمرینات ما حاضر شده و امیدوار بودیم برای یک‌بار هم که شده ورزشکاران معلول و جانباز را به حضور می‌پذیرفت.

یعقوب‌آزاد با بیان مشکلات فرا روی ورزش جانبازان و معلولان این استان گفت: تاکنون هیچ مسئولی از تمرینات ما سرکشی نکرده و همواره چشم ما به درب سالن‌های تمرین است که چهره مسئولی را نظاره‌گر باشیم و این‌گونه قوت قلبی برای ادامه کار پیدا کنیم.

این جانباز ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی با ذکر این سخن که هیچ‌کس به داد ورزش این قشر در استان ما نمی‌رسد، تصریح کرد: خود من در دو رشته والیبال و کوهنوردی توانایی‌های زیادی برای افتخارآفرینی دارم که تاکنون از سوی هیچ نهادی در استان حمایت نشده‌ام.

یعقوب‌آزاد ادامه داد: در تیم والیبال نشسته صنعت نفت گچساران از بازیکنان غیر بومی استفاده می‌شود چرا که هیچ اعتقادی در استان ما به توانمندی این بچه‌ها ندارند.

وی گفت: با همه توانمندی که در کوهنوردی داشته و سفرهای خارجی متعدد که در این زمینه داشته‌ام و قله‌های مرتفع دنیا را فتح کرده‌ام اما در این استان یا مجبور هستم به تنهایی کوهنوردی کرده و یا اینکه همپای هیئت کوهنوردی استان این کار را انجام دهم.

وی با بیان اینکه از جیب شخصی خود و همراه با هیئت کوهنوردی استان عازم ترکیه برای فتح آرارات شدم، تصریح کرد: مسئولان به خود بیایند و ورزش جانبازان و معلولان استان را دریابند چرا که زمینه موفقیت در سطوح مختلف نزد این قشر فعال و کوشا وجود دارد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول