اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به قضاوت‌های واگذار شده

داوران ایرانی بهترین‌های مسابقات تنیس روی‌ میز معلولان جهان بودند

خبرگزاری فارس: داور خراسانی حاضر در تورنمنت تنیس روی ‌میز معلولان جهان گفت: با توجه به قضاوت‌های محول شده به داوران ایرانی به جرأت می‌توانم بگویم جزو بهترین داوران این دوره از مسابقات بودیم.

داوران ایرانی بهترین‌های مسابقات تنیس روی‌ میز معلولان جهان بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، وحید نیک‌فرجام داور خراسانی رشته تنیس روی ‌میز که به همراه دیگر داور ایرانی به تورنمنت تنیس روی میز معلولان جهان شهر نانت فرانسه اعزام شده بود درباره این مسابقات، اظهار کرد: این بازی‌ها با حضور 158 ورزشکار از 53 کشور به صورت انفرادی و تیمی در دو بخش دختران و پسران به طور آزاد برگزار شد و 38 داور شامل 28 داور فرانسوی و 10 داور از کشورهای نیجریه، یونان، ایران، انگلیس، ایتالیا، بلژیک و اسپانیا این رقابت‌ها را قضاوت کردند.

وی ادامه داد: در این تورنمنت حدود 50 بازی را قضاوت کردم که داوری فینال مسابقات کلاس 3 نشسته بر روی ویلچر از اهم داوری‌های محول شده به من محسوب می‌شود.

نیک‌فرجام با اشاره به دیگر داور ایرانی حاضر در این تورنمنت، اظهار کرد: محسن حق‌شناس نیز از استان تهران مسابقات مختلفی از جمله رده‌بندی کلاس 6 ایستاده این رقابت‌ها داوری کرد.

این داور خراسانی گفت: قضاوت‌های سپرده شده به داوران ایرانی در این مسابقات نشان از عملکرد مطلوب آنان از دیدگاه کادر داوری این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول