اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شورای هماهنگی معلولان فارس:

مسئولان به مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولان بی‌توجهند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره شورای هماهنگی تشکل‌های مردم‌نهاد معلولان استان فارس گفت: مسئولان توجه جدی نسبت به مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولان ندارند.

مسئولان به مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولان بی‌توجهند

سعید فانی امروز در حاشیه اعزام یکی از کارشناسان با دوچرخه به تهران به منظور ابلاغ پیام «شهر بدون مانع برای معلولین»، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مسئولان در استان‌ها در عین حال تاکید قانون مبنی بر مناسب‌سازی تمام معابر و ساختمان‌های عمومی برای معلولان، توجهی به این مهم ندارند.

رئیس هیئت مدیره شورای هماهنگی تشکل‌های مردم‌نهاد معلولان استان فارس افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شرایط لازم را برای استفاده معلولان از خدمات حمل و نقل را  ایجاد نکرده است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی تنها شاهد مناسب‌سازی 20 درصد از اماکن برای استفاده معلولان هستیم.

فانی با بیان اینکه شرایط فعلی، مطلوب معلولان و جانبازان نیست، اظهار داشت: به نظر می‌رسد مسئولان به ویژه مسئولان مرتبط با مدیریت شهری از جمله شهرداری و شورای شهر باید همکاری بیشتری با معلولان داشته باشند و خدمات بهتری به آنها ارائه دهند.

مشاور فرماندار شیراز در امور معلولان بیان کرد: نامناسب‌بودن محیط شهرها برای معلولان باعث می‌شود تا آنان از دسترسی بسیاری از فرصت‌های اجتماعی بی‌بهره باشند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول