اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز معلولان نوشیروانی بابل خواستار شد

حمایت مسئولان از مرکز معلولان نوشیروانی بابل

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز معلولان نوشیروانی بابل با اشاره به اینکه 70 درصد معلولان مازندران در مرکز معلولان نوشیروانی بابل نگهداری می‌شوند، خواستار حمایت مسئولان مازندران از این مرکز شد.

حمایت مسئولان از مرکز معلولان نوشیروانی بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، رضا پورقلی صبح امروز در بازدید فرماندار بابل از مرکز معلولان نوشیروانی این شهر اظهار داشت: در حال حاضر مرکز معلولان نوشیروانی بابل از 135 معلول ذهنی و جسمی حرکتی نگهداری می‌کند که 70 درصد این معلولان از شهرهای مختلف مازندران و تنها 30 درصد معلولان از شهرستان بابل هستند.

مدیر مرکز معلولان نوشیروانی بابل با اشاره به اینکه 20 نفر از معلولان مرکز نوشیروانی بابل از شهرستان آمل هستند، از نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی خواستار مساعدت و حمایت بیشتر از این مرکز شد.

پورقلی هزینه نگهداری هر معلول را ماهانه 600 هزار تومان عنوان کرد و بیان داشت: 185 هزار تومان از این هزینه توسط بهزیستی و بقیه توسط خانواده‌ها و مشارکت خیران تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 91 مددیار و پرسنل در مرکز معلولان نوشیروانی بابل مشغول فعالیت بوده که علاوه بر فعالیت پزشک عمومی با حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشتی بابل پزشکان متخصص و جراح به صورت رایگان معلولان این مرکز را ویزیت می‌کنند.

این مسئول از روسای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش بابل خواست برای آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با این مرکز و کسب اطلاعات در مورد بیماری‌های ژنتیکی برنامه بازدید برای این قشر جوان و پویا جامعه بگذارند.

مدیر مرکز نمونه کشوری معلولان نوشیروانی بابل از مسئولان و نمایندگان مازندران خواست با بازدید از این مرکز، معلولان این مرکز را که از فرشتگان پاک آسمانی هستند مورد حمایت خویش قرار دهند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول