اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره بهزیستی سیرجان عنوان کرد

حضور فعال معلولان با اجرای طرح‌های مناسب‌سازی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیرجان گفت: طرح فضاسازی مناسب برای معلولان در سطح شهر سیرجان افزایش حضور این قشر را برای انجام امور خود‌ در پی داشته است.

حضور فعال معلولان با اجرای طرح‌های مناسب‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، علیرضا احمدی‌پور ظهر امروز در جلسه فضا‌سازی مناسب شهری برای معلولان اظهار داشت: این طرح از سال گذشته در سیرجان انجام شده‌ که رضایت نسبی معلولان را در پی داشته است. 

وی خواستار همکاری تمام‌ مسئولان ادارات د‌ر رابطه با فضاسازی مناسب در ایاب و ذهاب معلولان در مکان‌ها و معابر عمومی شهری و ادارات شهرستان شد.

احمدی‌پور با اشاره به حضور بیش از 200 نفر معلول در سیرجان تصریح کرد: از سال گذشته طرح فضاسازی مناسب در پارک‌ها، برخی خیابان‌های دارای ادارات به صورت فضاسازی مناسب حرکت ویلچر‌، پل همراه با حفاظ در خیابان‌ها و نصب کابین کوتاه تلفن‌های عمومی معلولان انجام شده است.

وی افزود: بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای طرح فضاسازی مناسب برای معلولان در شهرستان سیرجان توسط شهرداری و ادارات هزینه شده ‌که نشانگر توجه مسئولان جامعه به آسایش و رفاه معلولان است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول