اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال با برترین‌های کشور

معلولان قم به 2 مدال تنیس روی میز کشور دست یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از موفقیت ورزشکاران این هیئت در کسب دو مدال رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

معلولان قم به 2 مدال تنیس روی میز کشور دست یافتند

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بیست و نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی معلولان کشور در رشته تنیس روی میز در حالی برگزار شد که با افتخارآفرینی نمایندگان اعزامی قم به پایان رسید.

وی ادامه داد: بیست و نهمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولین قهرمانی کشور در بخش آقایان در حالی برگزار شد که تیمی آماده و قوی به نمایندگی از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم با حریفان به رقابت پرداخت.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: نمایندگان قم در حالی موفق به کسب مدال این پیکارها شدند که در پایان این رقابت‌ها استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به‌ دست آوردند.

وی یادآور شد: مردان شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جانبازان و معلولین کشور در 10 کلاس این رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی توسط تیم اعزامی هیئت قم به دست آمد.

پیروزمنش ابراز داشت: در این دوره از رقابت‌ها تنیس‌بازانی از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، تهران، قم، آذربایجان شرقی، توابع تهران، قزوین، گلستان، یزد، مرکزی، فارس، کردستان، مازندران و زنجان حضور داشتند.

وی با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده توسط نمایندگان اعزامی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم ادامه داد: نخستین مدال تیم هیئت قم در کلاس سه این رقابت‌ها به دست آمد و طی آن سجاد قنبری پینگ‌پنگ‌باز شایسته تیم قم به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: در این کلاس محمدحسین جلال‌منفرد از تهران به مقام نخست دست یافت، علی خویی‌زاده دیگر عضو تیم تهران مقام نایب قهرمانی را به دست آورد و مقام سوم مشترک به سجاد قنبری از قم و رامین لطفی از البرز رسید.

وی یادآور شد: همچنین در کلاس 9 این دوره از رقابت‌ها، ابوالفضل مختاری ورزشکار توانمند هیئت جانبازان و معلولین استان قم در تلاش برای کسب افتخار در این رقابت‌ها به مقام نایب قهرمانی دست یافت و صاحب نشان نقره شد.

پیروزمنش با بیان اینکه این رقابت‌ها به مدت چهار روز با شرکت برترین‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور به میزبانی ساری برگزار شد اضافه کرد: در این کلاس از مسابقات قهرمانی تنیس روی میز معلولین کشور، عباس علم دانی از تیم آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی دست یافت، ابوالفضل مختاری از تیم هیئت جانبازان و معلولین قم به مقام نایب قهرمانی رسید در حالی که مقام سوم مشترک این کلاس به سیاوش قاطع توابع تهران و هوشنگ بهلولی لرستان رسید.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول