اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی دشتستان:

دستگاه‌های اجرایی در مناسب‌سازی محیط اداری برای معلولان اهتمام ورزند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی دشتستان گفت: معلولان نیازمند حمایت بیشتری هستند و دستگاه‌های اجرایی باید در مناسب‌سازی محیط اداری برای معلولان اهتمام ورزند.

دستگاه‌های اجرایی در مناسب‌سازی محیط اداری برای معلولان اهتمام ورزند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا هوشیار بعد از ظهر امروز در دیدار با مددجویان شهرستان دشتستان اظهار داشت: انفاق و بخشندگی از مسائل مهمی است که موجب اصلاح انسان‌ها و نجات آخرت ایشان می‌شود و انسا‌ن‌ها در زندگی خود باید به این مهم توجه داشته باشند.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: مشارکت افراد در انفاق از مسائل مهمی است که سبب حمایت از نیازمندان و رفع مشکلات ایشان می‌شود و از تمامی مردم می‌خواهیم در این فریضه الهی شریک شوند.

هوشیار با اشاره به طرح شکرانه بهزیستی اذعان داشت: بر اساس این طرح کارمندان دستگاه‌های اجرایی با اختیار کامل داوطلب می‌شوند و مبلغی از حقوق خود را به مددجویان بهزیستی کمک می‌کنند و در صورت مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این طرح می‌توان سهم بالایی از نیازهای ایشان را مرتفع ساخت.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان در این طرح نقشی مهم ایفا می‌کنند و با آشناسازی کارکنان خود با این طرح می‌توانند زمینه‌ساز اجرای هر چه بهتر آن در طرح شهرستان شوند.

این مسئول ادامه داد: توجه و مناسب‌سازی محیط برای معلولین از مسائل مهمی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و تمامی مدیران اجرایی مکلف به مناسب‌سازی محیط اداری به منظور استفاده آسان معلولین و جانبازان از امکانات اداری و انجام امور اداری هستند.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان ابراز داشت: در شهرستان دشتستان 13 دستگاه اجرایی به مناسب‌سازی محیط اقدام کرده‌اند که از این میزان 10 مورد غیر استاندارد است و با ایشان مذاکرات لازم به منظور استانداردسازی محیط صورت پذیرفته است.

هوشیار در همین ارتباط گفت: 15 دستگاه اجرایی شهرستان دشتستان تاکنون هیچ اقدامی برای ایجاد رمپ گذر معلولین و جانبازان انجام نداده‌اند و از ایشان می‌خواهیم در اسرع وقت به رفع این مشکل اقدام کنند.

وی ادامه داد: یکی از مسائل و مشکلاتی که خواستار رفع آن توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان هستیم پرداخت تسهیلات اشتغال به معتادین بهبود یافته است.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان گفت: اعتبارات سازمان بهزیستی محدود و از بانک‌ها انتظار داریم به منظور حفظ امنیت اجتماعی و سلامت جامعه در پرداخت تسهیلات اشتغال به معتادین بهبود یافته همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول