اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از آسایشگاه معلولان صورت گرفت

انتقاد آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بی‌توجهی دولت به معلولان

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه دولت آنچنان که باید به بهزیستی اهمیت نمی‌دهد، گفت: دولت باید بودجه خاص و ویژه برای معلولان اختصاص دهد.

انتقاد آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بی‌توجهی دولت به معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حضرت آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی امروز در بازدید از آسایشگاه معلولان جسمی با انتقاد از اینکه دولت آنچنان که باید به بهزیستی اهمیت نمی‌دهد، اظهار کرد: افراد معلول بیش از دیگران به کمک نیاز دارند و بیشترین یارانه‌ها باید به آنان داده شود.

وی خواستار رسیدگی بیشتر به امور معلولان شد و تاکید کرد: دولت باید بودجه خاص و ویژه به این امر اختصاص دهد و اگر تاکنون کوتاهی شده آن را جبران کند.

مکارم‌شیرازی خطاب به مسئولان بهزیستی، گفت: اطلاع‌رسانی حرف اول را می‌زند و شما باید خبررسانی خود را قوی کنید و امروز که وسایل ارتباط جمعی فراوان است می‌شود با اطلاع‌رسانی بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی با بیان اینکه امثال افراد معلول را باید تربیت و به نیازهای روحی و جسمی آنان رسیدگی کرد، گفت: ما پشتیبان شما هستیم و صدای شما را به مسئولان و مردم می‌رسانیم.

این مرجع تقلید ادامه داد: در آسایشگاه‌ها باید به مسائل مذهبی توجه ویژه شود، چرا که این امر سبب آرامش خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از بهترین ذخیر‌ه‌ها برای معاد، خدمت به معلولان است، افزود: باید روز به روز خدمات بهتر برای معلولان جسمی، ذهنی و حرکتی ایجاد کرد و آنان را آماده ورود به جامعه نمود.

مکارم‌شیرازی هم‌چنین گفت: مردم را باید تشویق کرد تا ثلث اموالشان در اختیار این گونه برنامه‌ها قرار دهند چرا که خدمت به معلولان یکی از بزرگ‌ترین خدمت‌ها است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول