اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

بهزیستی معلولان را به سمت ورزش سوق دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بهزیستی باید با جدیت نسبت به جذب عزیزان معلول به سمت و سوی ورزش و همچنین افزایش آمار ورزشکاران معلول اقدام کند.

بهزیستی معلولان را به سمت ورزش سوق دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: ورزش یکی از مهم‌ترین نیازهای معلولان است که باید مسئولان بهزیستی زمینه تشویق و استقبال این عزیزان به سمت ورزش را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: پرداختن به ورزش در ارتقاء سلامتی معلولان نقش بسیار مهمی دارد که باید مورد توجه این قشر قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه در استان استعدادهای بسیار خوبی در ورزش‌ معلولین داریم که باید این استعدادها کشف و پرورش یابند.

ملکی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به معلولان گفت: خدمات‌رسانی مطلوب به معلولان کار بزرگی است که قطعا تلاش در راستای تحقق آن ماندگار خواهد بود.

اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: مسئولان بهزیستی باید از ظرفیت‌های مختلف موجود در جامعه برای توسعه ورزش معلولان بیشتر بهره ببرند که اداره ورزش استان برای هرگونه همکاری در این زمینه از آمادگی لازم برخوردار است.

در این نشست طرفین در زمینه ظرفیت‌های همکاری مشترک با تاکید بر مناسب‌سازی اماکن ورزشی معلولین و اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوع ازدواج معلولین و برنامه‌های مشترک در پیشگیری از آسیب‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول