اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج:

ترویج ارزش‌های انقلاب موجب استحکام جوانان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: ترویج ارزش‌های انقلاب موجب استحکام جوانان در عرصه جنگ نرم می‌شود.

ترویج ارزش‌های انقلاب موجب استحکام جوانان می‌شود

حسین آقامرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای خود‌سازی و تقویت روحی است، اظهار کرد: باید سعی شود تا با بهره‌گیری حداکثری از فضائل و فیوضات این ماه عرصه برای ‌نزدیکی به خداوند متعال فراهم شده و سلامت فکری و اندیشه‌ای مسلمانان و به ویژه شیعیان نیز به طور چشمگیر افزایش یابد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج با بیان اینکه دشمنان امروز نقشه‌های پیچیده‌ای را در عرصه جنگ نرم علیه اعتقادات و اصول انقلاب اسلامی طراحی کرده‌اند، افزود: باید به دنبال آن بود تا با بسیج امکانات و نیرو‌ها بتوانیم گامی مؤثر را در این عرصه بسیار مهم برداشته و سلامت روحی و فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی امروز به عنوان پرچمداران خو‌دباوری و عزت نفس عمومی هستند، تصریح کرد: آحاد ملت ایران امروز با توکل بر اراده خداوندی و تلاش و پشتکار قوی خویش در مسیر بالندگی و عزت ایران اسلامی در جهان گام برداشته و سبب شکست و خواری دشمنان می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج با بیان اینکه دستاورد‌های نظام اسلامی در طول 33 سال گذشته بسیار گسترده و چشمگیر بوده است، عنوان کرد: نظام اسلامی امروز بر فراز قله‌ها سعادت و جاودانگی در جهان ایستاده و فریاد آزادی و آزادگی ملت‌های در بند را سر می‌دهد.

آقا مرادی تلاش‌های استکبار برای اعمال فشار و تهدید علیه پیشرفت‌ها و افتخار‌آفرینی‌های ملت ایران را شکست خورده عنوان و خاطرنشان کرد: ملت ایران با صبر و روحیه معنوی خویش بر تمام آمال و آرزو‌های جبهه استکبار خط بطلان و نابودی کشیده و آنان را خوار و ذلیل می‌کند.

وی با اشاره به رشد شاخصه‌های تولید و توسعه در کشور بیان کرد: همه ما امروز در قبال کشور خویش مسئول هستیم و باید با اراده و پشتکاری قوی زمینه را برای تحقق تمام اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی در کشور فراهم کرده و لحظه‌ای نیز از کار و تلاش فرهنگی دریغ نکنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج تصریح کرد: قطعا روحیه و بصیرت انقلابی مردم همواره پاسخگوی تهدیدات و تجاوزهای استکبار در عرصه داخلی و جهانی است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول