اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبر داد

صدور مجوز استخدام 328 نفر در سازمان بهزیستی اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان از صدور مجوز استخدام 328 نفر در بهزیستی استان در سال 91 خبر داد.

صدور مجوز استخدام 328 نفر در سازمان بهزیستی اصفهان

محمود محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه بهزیستی استان اصفهان درخواست نیاز برای تأمین نیروی انسانی را به استانداری اصفهان اعلام کرده است، اظهار داشت: مجوز استخدام 328 نفر در سازمان بهزیستی استان اصفهان با دستور مستقیم استاندار اصفهان و نیز معاونت تأمین نیروی انسانی استانداری اصفهان صادر شده است.

وی افزود: دستور مجوز این استخدامی اکنون در حال طی کردن مراحل اداری است که پس از طی این مرحله نیروهای لازم از بین رشته‌های مورد نیاز بهزیستی اعلام می‌شود.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: زمان ثبت‌نام استخدام و فراخوان استخدامی برعهده بهزیستی نبوده و زمان آن از طریق استانداری اصفهان معلوم می‌شود.

وی هم‌چنین در مورد نحوه استخدام نیروهای شرکتی مشغول به کار در سازمان بهزیستی استان اصفهان گفت: به دستور رئیس جمهور مبنی بر استخدام افراد شرکتی، 82 نفر از افراد نیروی‌های خرید خدمت در اسفندماه گذشته قراردادشان با شرکت‌های مربوطه لغو و به استخدام سازمان بهزیستی استان درآمدند.

محمدزاده بیان داشت: این افراد که شامل نیروهای مشغول به کار در اورژانس اجتماعی و نیز شیرخوارگاه و سایر بخش‌های بهزیستی بوده‌اند و اکنون حقوق خود را به طور مستقیم از سازمان بهزیستی دریافت و قرارداد آنها با شرکت‌های مربوطه لغو شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول