اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

مجوز استخدام 120 هزار فرهنگی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از اعطای مجوز به آموزش و پرورش برای استخدام 120 هزار فرهنگی خبر داد.

مجوز استخدام 120 هزار فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی عزیز اکبریان، وی طی سخنانی در نشست انجمن اولیا و مربیان کرج به مناسبت هفته انجمن اولیا و مربیان اظهار داشت: رسالت آموزش و پرورش و خانواده‌ها در تربیت و آموزش آینده‌سازان مکمل یکدیگر است.
وی افزود: معلمان و والدین در کنار یکدیگر نقش مهمی در پرورش استعدادهای دانش آموزان بر عهده دارند که باید به وظایف و نقش خود توجه ویژه داشته باشند. 
این مسئول به حمایت همه جانبه مجلس شورای اسلامی از آموزش و پرورش اشاره کرد و از صدور مجوز استخدام برای 120 هزار نفر در این وزارتخانه خبر داد و گفت: بر این اساس وزارت آموزش و پرورش می‌تواند هر سال 20 هزار نفر را جذب کند.
وی افزود: مجلس چهار هزار میلیارد تومان نیز برای تخریب، بازسازی و نوسازی مدارس اختصاص داده که به مرور این امر مهم محقق خواهد شد.
اکبریان با اشاره به فواید تشکیل استان البرز و خدمات عمرانی که پس از عمر کم استان آغاز شده، بیان داشت: تحول در بخش عمرانی در سطح شهرستان کرج به نسبت زمانی که استان نبود چشمگیر است.
وی افزود: به عنوان نمونه پس از استان شدن البرز مجوز تاسیس چهار دانشگاه بزرگ را گرفته‌ایم که این امر نوید استانی سراسر پویا و علمی به ما می دهد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول