اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

صدور مجوز استخدام برای مراکز تازه تأسیس در دولت نهم و دهم

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: مجوز استخدام در تمام بیمارستان‌های احداث شده دولت نهم و دهم در استان خراسان‌رضوی اخذ شد.

صدور مجوز استخدام برای مراکز تازه تأسیس در دولت نهم و دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا عبدالملکی در جلسه شورای اداری استان خراسان‌رضوی که ‌در سالن اجتماعات استانداری خراسان‌‌رضوی برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که مسلم است صدور مجوز استخدام، ‌تعریف و تحویل پست‌های مربوطه در ارتقای خدمات بهداشتی به مردم این استان نقش بسزایی دارد.

عبدالملکی ادامه داد: در این راستا با هماهنگی به عمل آمده در سال گذشته مجوز استخدام در استان از 500 نفر به 3 هزار نفر ارتقاء یافت.

وی ایجاد امنیت شغلی را منوط به انتقال افراد به شهرستان‌هایی با جمعیت کم‌تر از 70 هزار نفر عنوان کرد و افزود: در این راستا آزمون برگزار شد تا این افراد با تغییر وضعیت از قراردادی کار معین به استخدام پیمانی با امنیت شغلی بیش‌تر در پست‌های لازم به ‌کار گرفته شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: در بخش ستادی استان هم تعدادی نیروی کار با مدرک کارشناسی‌ارشد و دکترا استخدام می‌شوند که در آینده‌ای نزدیک شرایط استخدام عنوان می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول