اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مجوز استخدام 2 هزار نفر را اخذ کردیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: مجوز استخدام 2 هزار نفر برای جذب در ادارات استان طی برنامه پنجم توسعه فراهم شده است.

مجوز استخدام 2 هزار نفر را اخذ کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه دادوش هاشمی با اشاره به تحولات نوین و اداری که بیشتر سازمان‌ها و و نهادها با آن روبه‌رو هستند،  اظهار داشت: خدای متعال را سپاسگزاریم که با عنایات دولت خدمتگزار توانسته‌ایم در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های مربوط به تامین نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی با هدف تقویت وظایف حاکمیتی و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و با رویکرد ایفای نقش کلیدی استانداری‌ها در هدایت و راهبری برنامه‌های مرتبط با تامین و ساماندهی نیروی انسانی نوین، تحولات خوبی را در زمینه جذب و استخدام نیروهای دانشگاهی استان فراهم کنیم.

هاشمی تصریح کرد: مطابق با اهداف برنامه پنجم توسعه و همسو با اقدامات اجرایی لازم برای تحقق برنامه‌های پیش بینی شده در سند تفاهم اجرای برنامه‌های تحول اداری و همچنین در راستای ایجاد اشتغال و استفاده از توان کارشناسی نیروهای جوان تحصیل کرده و دانشگاهی در استان مجوز استخدام 2 هزار نفر اخذ شده است.

بر اساس این گزارش جذب و استخدامی ذکر شده به صورت برگزاری آزمون و از بین افرادی خواهد بود که حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی باشند و در سال جاری و سال‌های آینده اتفاق می‌افتد.

این گزارش حاکی است، بر اساس مصوبه هئیت دولت و دستور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در خصوص تغییر وضعیت نیروهای شرکتی در این استانداری اقدام لازم انجام شده است و نیروهای دارای مدرک نیز تبدیل وضعیت شده‌اند و از تمامی ادارات استان خواسته شده است که برای تغییر وضعیت نیروهای خود، مانند استانداری اقدام کنند.

گفتنی است، در سال گذشته تعداد 959 نفر مجوز جذب استخدام برای ادارات استان اخذ شد که 149 نفر آن سهمیه استخدامی استانداری و فرمانداری‌های تابع بوده است.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول