اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین خبر داد

اخذ 1275 مجوز استخدامی برای دستگاه‌های اجرایی قزوین

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین از اخذ یک هزار و 275 مجوز استخدامی و جذب آنها در دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در سال جاری خبر داد.

اخذ 1275 مجوز استخدامی برای دستگاه‌های اجرایی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، عباسعلی درافشانی در همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین اظهار کرد: این نیروها در سال جاری از طریق برگزاری آزمون جذب دستگاه‌های اجرایی استان شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری یک هزار و 80 نیروی شرکتی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین به قراردادی تبدیل وضعیت شده‌اند.

درافشانی با بیان اینکه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی استان در راستای دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور صورت گرفته است، عنوان کرد: در سال جاری هیچ دستگاهی حق عقد قرار داد با شرکت‌های پیمانکاری برای جذب نیرو ندارد.

وی همچنین به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی استان به پیمانی اشاره و تصریح کرد: مجوز تبدیل وضعیت 500 نیروی قراردادی استان قزوین اخذ شده که آزمون آن در اسفند ماه برگزار و در فروردین ماه این تعداد نیروی قراردادی به پیمانی تبدیل وضعیت می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین ادامه داد: همچنین سایر نیروهای قراردادی دستگاه‌های اجرایی نیز در سال جاری به پیمانی تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی در ادامه از اخذ مجوزهای لازم برای تقویت و ارتقای چارت‌های تشکیلاتی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین خبر داد و یادآور شد: در شهرستان‌های جدیدالتأسیس استان قزوین نیز که از شهر به شهرستان تبدیل می‌شوند، 180 پست سازمانی در نظر گرفته شده و مجوزهای لازم برای استخدام آنها از طریق آزمون اخذ شده است.

درافشانی در پایان به اخذ 621 مجوز استخدامی برای بیمارستان‌های استان اشاره کرد و افزود: تمامی این نیروها در سال جدید از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب می‌شوند.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول