اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

رهبری به درستی بر تفکر جدایی آرمان‌خواهی و واقع‌گرایی خط بطلان کشید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: مقام معظم رهبری به درستی بر تفکر کسانی که آرمان‌خواهی و واقع‌گرایی را از یکدیگر جدا می‌دانند خط بطلان کشید و ثابت کرد که آرمان‌خواهی و واقع‌گرایی دور از هم نیستند.

رهبری به درستی بر تفکر جدایی آرمان‌خواهی و واقع‌گرایی خط بطلان کشید

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری بسیار سازنده و انرژی‌بخش بود اظهار داشت: دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار سازنده و امیددهنده بود که می‌طلبد همه خدمت‌گزاران نظام سخنان مقام معظم رهبری را نصب‌العین حرکت خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و کاملی از واقعیت‌های جهان و کشور و فضای حاکم بر دنیا ارائه دادند که این تحلیل طراحی و دست دشمن را به خوبی برای مسئولان رو کرد که امید می‌رود مسئولان با توجه به این تحلیل‌ها بیش از گذشته در راه سرافرازی و سربلندی ایران عزیز گام بردارند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که من صحبت‌های مقام معظم رهبری را گوش می‌دادم به خود بالیدم که ایران اسلامی و کشورم چنین رهبر شجاع، قاطع، منطقی و مسلط به اوضاع ایران در جهان دارد و مطمئن هستم که تک تک ملت ایران نیز چنین حسی را تجربه کرده‌اند.

سلیمی با اشاره به توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب به مسئولان ادامه داد: رهبر انقلاب ماه مبارک رمضان و فرصت خدمت به مردم را فرصت طلایی برای نزدیکی به خدا و خدمت به مردم دانست و به مسئولان تاکید کرد از این فرصت‌ها بهره لازم را ببرند.

وی گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری پیرامون وابستگی آرمان‌خواهی و واقع‌گرایی به درستی به تفکر کسانی که این دو مقوله را از یکدیگر جدا می‌دانند خط بطلان کشید و ثابت کرد که آرمان‌خواهی و واقع‌گرایی دور از هم نیستند و باید با هم باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزت ملی، پیشرفت سیاسی و اقتصادی کشور به عنوان آرمان‌های نظام بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ رسیدن به آرمان‌ها بدون هزینه نخواهد بود، اما همه باید بکوشند هزینه‌ها را کاهش دهند.

سلیمی اظهار داشت: بدون شک ایران اسلامی می‌تواند با گوش فرا دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر تمام زورگویان ایستاده و روزبه‌روز در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

وی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی در توطئه‌های خود از اول پیروزی انقلاب اسلامی پی در پی شکست خوردند و این بار بدون عبرت از شکست‌های قبلی با جنگ اقتصادی وارد میدان نبرد شده‌اند به خیال آنکه با فشار، تهدید و تحریم مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهند که زهی خیال باطل؛ ملت ما با تولید و مصرف داخلی و صرفه‌جویی پیروز این میدان خواهد بود.

وی با تاکید بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری اظهار داشت: سه قوه، کارگزاران نظام و مسئولان باید رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب را چراغ راه خود قرار داده و برای استقلال اقتصادی، خودکفایی و رفع وابستگی و خدمت بیشتر به مردم که همیشه و همه جا پشتیبان نظام بوده‌اند تلاش مضاعف داشته باشند و صادقانه مشکلات کشور را در سایه اتحاد و همدلی برطرف کنند.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول