اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

فرمایشات رهبری خنثی‌کننده توطئه‌های غرب بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری خنثی‌کننده همه نقشه‌ها و فعالیت‌های غرب علیه ایران بود.

فرمایشات رهبری خنثی‌کننده توطئه‌های غرب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدیوسف شاکری شامگاه دوشنبه در همایش تجلیل از سپاهیان اظهار داشت: توصیه‌ها و تحلیل‌های معظم‌له آب پاکی بر پیکره ایادی استکبار بود.

وی با بیان اینکه سخنان گهربار و ارزشمند رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی، راهگشایی برای تمام مردم مسلمان جهان در این دوران است، افزود: تنها راه سعادت مردم ایران اسلامی پیروی از خط ولایت است و امیدواریم در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و اقتدار بیش از پیش اسلام و انقلاب اسلامی در جهان در نهایت بیرق انقلاب با دستان رهبر عزیزمان به صاحب اصلی‌اش حضرت صاحب‌الامر تحویل داده شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: صلابت، اقتدار و استواری رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و همچنین همدلی و اتحاد مردم نمازگزار به همگان نشان داد که سخنان رهبری حرف دل مردم مسلمان جهان است.

وی خاطر نشان کرد: تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری دفاع می‌کنیم و دشمن بداند با توسل به عده‌ای فریب‌خورده، نمی‌تواند کوچک‌ترین تأثیری در اراده آهنین مردم استوار این خطه داشته باشد.

شاکری در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم حضور پرشور در انتخابات اشاره و اضافه کرد: بدون شک امروز دشمنان نظام بیش از پیش از دست ما عصبانی هستند و زخم خورده‌تر از قبل در فکر ایجاد رخنه بین مردم و حکومت هستند اما ملت هوشیار ایران اسلامی هم در راهپیمایی 22 بهمن و هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور پررنگ و ماندگارشان مشت محکم دیگری بر دهان این یاوه‌گویان خواهند زد.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی با وجود همه تلاش‌های دشمنان می‌تواند این کشور را در برابر توطئه‌های آنان بیمه کند.

به گفته وی تبعیت از فرمان و منویات رهبر معظم انقلاب، انتخابات باشکوهی را با حضور حداکثری مردم فراهم می‌کند.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول