اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب:

باید فرمایشات رهبری را نصب‌العین قرار دهیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب گفت: باید چندین بار فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را مرور کنیم.

باید فرمایشات رهبری را نصب‌العین قرار دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مراسم جشن میلاد امام علی(ع) و سالروز تاسیس سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) امروز با حضور فرماندهان، مدیران و کارکنان سپاه استان قم در حسینیه ثارالله برگزار شد.

در این مراسم پس از مدیحه‌سرایی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان آیات و روایات نسبت به مقام و منزلت امیرالمؤمنین علی (ع) به ایراد سخن پرداخت.

سپس سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با بیان اینکه تمسک به ولایت علی(ع) به برگزاری جشن و حضور ختم نمی‌شود اظهار داشت: امام خمینی(ره) با انقلاب خود به معنای واقعی کلمه تمسک به ولایت علی(ع) را عملی و شیعه را از مهجوریت خارج کرد.

وی افزود: امام جریان تاریخ را عوض کرد و شیعه را که در دره قرار داشت به دامنه قله رساند و امروز نیز با وجود مقام معظم رهبری این روند صعود به قله در حال حرکت است.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب با بیان اینکه منصوبین به امام کسانی هستند که در رسیدن انقلاب اسلامی به آرمان‌های امام راحل(ره) تلاش کنند اظهار داشت: همگان به‌ویژه خواص باید به این فرموده مقام معظم رهبری که «در راه پیشرفت، توقف ممنوع است» و «اگر توقف کنیم، به عقب پرتاب خواهیم شد» توجه داشته باشند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه باید چندین بار فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را مرور کنیم اظهار داشت: فرمایشات ایشان بسیار ارزشمند است و باید آن را نصب‌العین خود قرار دهیم.

وی گفت: خداوند خورشیدی به این ملت عنایت کرده که نورش جهان را روشن کرده و می‌تواند بسترها را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم سازد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول