اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اتاق بازرگانی کرمان:

توسط اتاق ایران فرمایشات رهبری تدوین شود

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: نقشه راه فرمایشات مقام معظم رهبری باید توسط اتاق ایران تدوین شود و باید به سمتی حرکت کنیم که نیازی به صادرات نفت نداشته باشیم.

توسط اتاق ایران فرمایشات رهبری تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ‌محمود صنعتی بعد از ظهر امروز در نشست اداری اتاق بازرگانی استان کرمان با یادآوری چهار محور اصلی مطرح شده در جلسات هیئت نمایندگان اتاق کرمان در سال 90 اظهار کرد‌: در سال جاری نیز باید با کار بیشتر بر روی محورهای تعیین شده‌، آن‌ها را به نتیجه مطلوب برسانیم.

صنعتی گفت: مسائل مربوط به ‌آب‌، فولاد‌، فرش و سرمایه‌گذاری را باید با تمام توان به پیش ببریم.

وی تصریح کرد‌: در مقطع زمانی فعلی با توجه به فرصت‌های پیش رو چنانچه اتاق‌های بازرگانی به وظیفه خود به درستی عمل نکنند‌، مدیون آیندگان است.

‌صنعتی افزود: نقشه راه فرمایشات مقام معظم رهبری باید توسط اتاق ایران تدوین شود و باید به سمتی حرکت کنیم که نیازی به صادرات نفت نداشته باشیم.

معاون توسعه و سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی کرمان گفت‌: با توجه به فرصت‌های به وجود آمده در اقتصاد‌، باید ترتیبی اتخاذ کرد تا شورای توسعه استان و شورای گفت‌وگوی بخش دولتی و خصوصی تا حد امکان به هم نزدیک شوند.

‌سید‌ محمد‌ابراهیم علوی‌ اظهار کرد: با توجه به فرصت‌های به وجود آمده در اقتصاد‌، باید ترتیبی اتخاذ کرد تا شورای توسعه استان و شورای گفت‌وگوی بخش دولتی و خصوصی تا حد امکان به هم نزدیک شوند .

علوی‌ افزود‌: این دو شورا می‌توانند محرک یکدیگر باشند و با انجام برنامه‌ریزی مناسب می‌توان هم‌افزایی خوبی برای رسیدن به اهداف تعریف شده بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری ایجاد کرد.

رئیس مرکز تحقیقات و بررسی‌های اقتصادی اتاق کرمان گفت‌: آن گونه که از نامگذاری سال‌های اخیر و رهنمودهای مقام عظمای ولایت بر می‌آید‌، کشور در حال برگشت به مسیر اصلی سند چشم‌انداز و اصل 44 قانون اساسی است.

‌صادق علیزاده ‌تصریح کرد‌: شناسایی موانع موجود در مسیر نقشه راه برای رسیدن به اهداف اقتصادی باید توسط اتاق شناسایی شوند و اتاق موظف است، این موانع را در سطح استان‌، منطقه و ملی مورد بررسی قرار دهد.

وی از تدوین گزارش عملکرد موفق اتاق کرمان در سال 90 در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول