اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله علما:

حرکت در مسیر فرمایشات رهبری کشور را خودکفا می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حرکت در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری منجر به خودکفایی و رونق اقتصادی بیش از پیش کشور می‌شود.

حرکت در مسیر فرمایشات رهبری کشور را خودکفا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، معاونان و مدیران ستادی استانداری صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در محل دفتر امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

این مراسم  به منظور دیدار نوروزی استاندار، معاونان و مدیران ستادی استانداری با نماینده ولی فقیه در استان پس از مراجعت امام جمعه کرمانشاه از قم به کرمانشاه صورت گرفت.

در ابتدا امام جمعه کرمانشاه طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: حرکت در مسیر فرمایشات معظم له منجر به خودکفایی و رونق اقتصادی بیش از پیش کشور می‌شود.

علما در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال گذشته به استان، گفت: اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری علاوه بر ایجاد تحول گسترده در استان منجر به اشتغال، کارآفرینی و حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی خواهد شد، لذا همه وظیفه دارند تلاش خود را در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر معظم له بکار گیرند.

وی یادآور شد: خوشبختانه در استان کرمانشاه بسترها و شرایط لازم از جمله آب و خاک خوب فراهم است و با بکارگیری پتانسیل‌های موجود می‌توان زمینه اشتغال جوانان جویای کار استان را ایجاد نمود.

در ادامه این مراسم استاندار کرمانشاه نیز ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، گفت: خوشبختانه سال 1390 سال خوبی برای استان بود و پیشرفت‌های قابل توجهی نصیب استان شد.

دادوش هاشمی افزود: در سال گذشته، استان متبرک به قدوم مبارک مقام معظم رهبری شد و در پرتو سفر معظم له مصوبات بسیار تحول بخشی برای استان به تصویب رسید، لذا استان در سال گذشته هم از لحاظ معنوی و هم مادی سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

هاشمی تصریح کرد: سال 1391 سال به ثمر نشستن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است و در این راستا از تمامی مدیران خواسته‌ایم نهایت تلاش و کوشش خود را بکار گیرند.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول