اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به نامگذاری سال 91 صورت گرفت

تاکید امام جمعه عنبرآباد بر تحقق عملی فرمایشات رهبری

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی صورت گیرد تا در پایان سال تحقق عملی این شعار به وضوح دیده شود.

تاکید امام جمعه عنبرآباد بر تحقق عملی فرمایشات رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش شامگاه دوشنبه در دیدار فرماندار و کارکنان فرمانداری شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: این شهرستان با مجموعه مدیریت اجرایی که دارد به لطف خداوند تاکنون هیچگونه مسئله حاشیه‌ای نداشته است.

وی افزود:  نهاد امامت جمعه عنبرآباد با سرلوحه قرار دادن وحدت و همدلی در میان مدیران به ویژه مدیران ارشد شهرستان گام‌های خوبی برداشته است.

افشارمنش تصریح کرد: هر جا که اتحاد و همبستگی وجود داشته باشد، قطعاً کار و تلاش نتیجه می‌دهد و موفقیت این شهرستان نیز به دلیل همین وحدت است.

وی بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی صورت گیرد تا در پایان سال تحقق عملی این شعار به وضوح دیده شود.

افشارمنش عنوان کرد: منطقه عنبرآباد منطقه‌ای کشاورزی با تولید بالا است به همین دلیل باید نسبت به این امر برنامه مناسبی طرح شود تا مردم بتوانند به بهترین نحو ممکن تولیدهای خود را عرضه کنند.

وی گفت: گام‌های خوبی در راستای احداث صنایع تبدیلی، غذایی و کشاورزی آغاز شده است که باید تلاش کرد تا این حرکت‌ها به نتیجه برسد.

افشارمنش خاطرنشان کرد: اگر این صنایع در شهرستان عنبرآباد توسعه پیدا کند، به طور قطع و یقین تحول عظیمی به دنبال دارد.

وی اذعان کرد: هر زمان که مدیران شهرستان و کارکنان فرمانداری در مسیر خدمت به مردم نیاز به حمایت داشته باشند، باید از آنها پشتیبانی کرد تا این خدمات به نحو احسن ارائه شوند.

امام جمعه عنبرآباد اظهار داشت: باید همواره قدر این وحدت و همبستگی مجموعه مدیران شهرستان را دانست، زیرا در راستای آبادانی شهرستان و رضایت مردم بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول